خدادادی :«برنامه محوری» اصلی ترین خط مشی جمعیت هلال احمر خوزستان است

دکتر علی خدادادی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: استان خوزستان متأثر از هشت سال دفاع مقدس است که باید با تأسی به شهدای جنگ تحمیلی گام های موثری را در حل مشکلات و توسعه استان برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تأکید بر ساختار جمعیت هلال احمر و استراتژی های تعیین شده افزود: برنامه محوری به عنوان اصلی ترین خط مشی جمعیت تعریف شده که خوشبختانه با حرکتی که در این استان در خصوص تدوین استرتژی چهارساله صورت گرفت، خوزستان به عنوان یک استان پیشرو در این راه به شمار می رود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بسزای برنامه ریزی در پیشبرد اهداف یک سازمان اظهار کرد: با توجه به ارزیابی انجام شده از ابتدای دوره جدید تاکنون، فعالیت های داوطلبانه و بشردوستانه با رویکرد برنامه محوری باید سرلوحه کار ما در جمعیت هلال احمر خوزستان قرار گیرد.

دکتر خدادادی با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیادی در هلال احمر استان پیش روی ما قرار دارد، بیان کرد: باید با همت و تلاش شبانه روزی از موانع موجود عبور کرده و همگرایی، همدلی و انسجام درونی در مجموعه جمعیت از اهداف اساسی ما خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأکید بر جذب نیروهای فعال و توانمند در آینده نزدیک تصریح کرد: برای اجرای برنامه ها نیاز به نیروهای توانمند می باشد که در حال حاضر می توان با آموزش های شغلی و مهارتی نیروهای موجود و با حرکت رو به جلو به برخی از اهداف دست یافت.

وی با اشاره به مقوله مهم و راهبردی آمایش، ارزیابی و بازرسی از فعالیت های جمعیت هلال احمر گفت: آمایش می تواند نقاط ضعف و قوت را در مجموعه شناسایی کند و در پیشرفت کارا و مؤثر فعالیت ها کمک شایانی داشته باشد.

دکتر خدادادی در خصوص انتخابات شوراهای اجرایی هلال احمر افزود: با توجه به نقایص و مشکلات و لزوم ایجاد تغییر در اساسنامه و قوانین و مقررات برگزاری انتخابات در هلال احمر، اجرای این مقوله مهم از خردادماه به حوالی آذرماه منتقل شده شده که قطعاً اجرای این فعالیت اساسی و حائز اهمیت در هلال احمر بهینه تر خواهد بود.

وی ادامه داد: در بحث تدوین استراتژی جمعیت هلال احمر استان، ایجاد نقشه عملیاتی و نقشه راه به عنوان دو نکته مهم و حیاتی به شمار می روند که توسط کارشناسان زبده و توانمند اجرا خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/578041کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.