شهردار اهواز : برای پروژه ی شهید بندر با پیمانکار توافق کردیم

سیدخلف موسوی شهردار اهواز در خصوص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های شهرداری گفت:ما یک بودجه ی مصوب و یک پیش بینی اعتبارات داریم لذا باید ببینیم چه مقدار از اعتبارات وصول می شود سپس طبق آن پروژه ها را تعریف کنیم و پیش ببریم .
وی ادامه داد: در شهرداری اهواز هم در جهت کسب درآمد و هم در جهت اجرای پروژه های عمرانی پیش می رویم.
شهردار اهواز عنوان کرد:پروژه های اساسی سطح شهر اهواز که نام آنها را پروژه های ماندگار گذاشته ایم در حال پیشرفت می باشند و از طرف شهرداری پیگیری ویژه ای برای تکمیل آن ها صورت می گیرد.
وی ادامه داد:باهمکاری فرمانده محترم قرارگاه کربلا موضوع پروژه ی پل روگذر ولایت حل و فصل شد از اوایل مرداد ماه عملیات اجرایی این پل و تکمیل آن در ضلع جنوبی شروع می شود.
سیدخلف موسوی اظهار کرد:برای پروژه ی شهید بندر هم با پیمانکار توافق کردیم که  تا ۳۱تیرماه  مسائل حقوقی حل و فصل شود پیمانکار به ما قول داده است که حتی برنامه زمانبندی پروژه را کوتاه تر کند.
وی همچنین با اشاره به پروژه روگذر جوادالائمه گفت:پروژه روگذر جوادائمه(ع) حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ان شاالله با تزریق اعتبارات چند درصد عقب ماندگی نسبت به برنامه زمانبندی را مرتفع می کنیم.
شهردار اهواز خاطرنشان ساخت:زیر گذر شریعتی حدود ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی چون در مسیر انتقال برق فشار قوی است  شرکت برق منطقه ای اجازه نداد که  در فصل تابستان  این پایه ها را جا به جا کنیم چون این کار احتمالا موجب قطعی  یک هفته ای برق در قسمت هایی در شرق اهواز می شود برای همین این کار  به  به یکی دو ماه آینده موکول شد.
وی اضافه کرد: زمانی که برای اتمام این پروژه نیاز داریم بیش از سه ماه نیست یعنی اگر مشکل شرکت برق منطقه ای و یک خانه که بحث تملک آن مانده رفع شود طی سه ماه می توانیم پروژه را تکمیل کنیم.
موسوی تصریح کرد:بقیه ی پروژه های عمرانی مانند جاده پل ششم و جاده پدافند طبق برنامه زمانبندی پیش می روند و توسعه فضای سبز پارک ها هم به همین شکل به خوبی در حال انجام است.
شهرداراهواز با بیان اینکه از جهت درآمدی باید کارمان را مضاعف کنیم تا بتوانیم درآمدهای خوبی را کسب کنیم گفت:در پروژه ها مشکل اجرایی ، نظارتی و فنی نداریم اگر احتمالا پروژه ای متوقف شود دلیل آن این است که یا معارضی هست و یا اینکه در بحث تامین اعتبار مشکلی وجود دارد.
وی در پایان گفت:با توجه و همکاری مسئولین استان و همچنین مردم عزیز که عوارض خود را به موقع پرداخت می کنند قطعا اثرات این همکاری را در پروژه های عمرانی شهر خواهند دید.
https://hoorkhabar.ir/577086کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.