جلسه رفع مشکلات کارگران کشتارگاه صنعتی اهواز برگزار می‌شود

عضو شورای شهر اهواز گفت: جلسه رفع مشکلات کارگران کشتارگاه صنعتی اهواز در نخستین روز کاری پس از عید سعید فطر برگزار می‌شود.

هوشنگ شیرمردی  اظهار داشت: جلسه رفع مشکلات کارگران کشتارگاه صنعتی اهواز در نخستین روز کاری پس از عید سعید فطر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسه صحبت‌های کارگران کشتارگاه و مسئول کشتارگاه شنیده می‌شود و پس از ان نتیجه گیری حاصل شده به اطلاع شهردار اهواز می‌رسد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه این جلسه با حضور نماینده شهردار اهواز برگزار می‌شود، گفت: کارگران مدعی هستند که توسط مسئول کشتارگاه بیکار شده‌اند و مسول کشتارگاه مدعی است که این کارگران کاری در کشتارگاه انجام نمی‌دهند.

وی درباره اینکه شهردار اهواز به انها گفته که در صورت بیکار شدن در اداره فضای سبز شهرداری اهواز مشغول می‌شوند، عنوان کرد: اکنون در این باره نمی‌توانم چیزی دقیقی بگویم اما پس از برگزاری جلسه نظر خودم را به شهردار می‌گویم.

شیرمردی درباره تعداد کارگران بیکار شده بیان کرد: شهردار اهواز کارگران بیکار شده را بین ۶۰ تا ۷۰ نفر می‌داند اما کارگران تعداد بیکار شدگان را بیش از این رقم می‌دانند.

کشتارگاه صنعتی اهواز از خردادماه امسال راه اندازی شد و بنا بر گفته مدیرکل دامپزشکی خوزستان ۲۵۰ نفر در کشتارگاه سنتی اهواز به کار سلاخی اشتغال داشتند که با استقرار سامانه صنعتی، سلاخ ها و دیگر کارکنان در عمل از سامانه کشتار حذف می شوند.ش

https://hoorkhabar.ir/576931کپی شد!
46