سیدشریف حسینی: پورمختار تنها گزینه هیئت رئیسه مجلس برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰

حسینی گفت: محمدعلی پورمختار تنها گزینه هیئت برای ریاست این کمیسیون است.

سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با هورنیوز ؛ از انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در جلسه این هفته مجلس خبر داد و گفت: محمدعلی پورمختار تنها گزینه هیئت برای ریاست این کمیسیون است.

وی با اشاره به دستور کار این هفته صحن مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس این هفته با رای نمایندگان در صحن مجلس انتخاب می شود که برگزاری انتخابات در دستور کار مجلس است و در یکی از جلسات این هفته یکشنبه، سه شنبه و یا چهارشنبه انجام خواهد شد.

حسینی با اشاره به آئین نامه داخلی مجلس گفت: هیئت رئیسه مجلس از بین نمایندگان و اعضای ثابت این کمیسیون یک نفر را برای ریاست به صحن مجلس معرفی و سپس نمایندگان با رای خود، وی را بر می گزینند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: هیأت رئیسه مجلس در جلسه هفته گذشته خود در خصوص ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای سال چهارم بحث و بررسی کرد که در نهایت به اتفاق آرا تصمیم گرفت تا آقای پورمختار را برای چهارمین سال متوالی به صحن مجلس معرفی کند.

حسینی با تاکید بر اینکه پورمختار تنها گزینه هیئت رئیسه برای ریاست این کمیسیون است، تصریح کرد: غیر از وی کسی دیگر به صحن مجلس معرفی نمی شود و پیش بینی می شود که آقای پورمختار رای اکثریت نمایندگان برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را بدست بیاورد.

به گزارش هورنیوز، روز جمعه خبری تحت عنوان «رای گیری در مورد پورمختار برای ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس» منتشر کرده بود.

https://hoorkhabar.ir/576325کپی شد!
125