برگزاری نشست کمیته بهداشت و سلامت در مناطق نفتخیز جنوب

نشست کمیته بهداشت وسلامت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روز چهارشنبه ۲۷ خرداد با موضوع پیشگیری از بیماری برگزار شد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این نشست با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت و رئیس و معاونان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اهمیت و نقش بهداشت و سلامت کارکنان در بهره وری سازمان، بر افزایش همکاری این شرکت با بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید کرد.

مهندس بیژن عالی پور با قدردانی از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت از آمادگی این شرکت جهت برگزاری برنامه های مشترک آموزشی جهت کارکنان خبر داد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز با بیان این که آموزش کارکنان صنعت جزو وظایف ذاتی و اصلی این سازمان است گفت: در این راستا تمام امکانات لازم جهت آموزش و پیشگیری از بیماری ها  در اختیار کارکنان و خانواده های آنان قرارداده شده است.

دکتر فرهاد کلانتری، اطلاع رسانی، برگزاری کلاس های آموزشی، تهیه و توزیع پوستر و تراکت های آموزشی را از فعالیت های بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز جهت افزایش سطح آگاهی کارکنان و خانواده های آنان برشمرد.

در این نشست در خصوص اتخاذ راهکاری لازم جهت پیشگیری از بیماری ها در مناطق اداری، عملیاتی و مسکونی مناطق نفتخیز جنوب بحث و تصمیم گیری شد.

 

https://hoorkhabar.ir/573804کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.