چهار انتصاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان طی احکام جداگانه ای مشاور هنری ، مشاور در امور بین الملل ، مشاور اجرایی و مشاور امور تشکل ها و موسسات مردم نهاد را منصوب کرد.

عادل حیدری مشاور در امور بین الملل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این حکم  آمده است: نظر به سوابق درخشان و ارزنده جنابعالی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و به موجب این حکم شما را به سمت مشاور در امور بین الملل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با هم دلی و همکاری مجموعه همکاران گرامی بویژه معاونین، مشاورین و کارشناسان زمینه تعامل سازنده میان این اداره کل و جامعه فرهنگی و هنری استان را فراهم آورید.

مشاور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می شوید.

امید است با هم­یاری و همدلی هنرمندان و بهره برداری از تجارب و دیدگاه­های صاحب­نظران تمام توان خود را در اعتلای این هنر فاخر به کار گرفته و با اتکال به پروردگار متعال در نیل به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی موفق باشید

عبدالرحیم سیاهکارزاده مشاور اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد

در این حکم آمده است: نظر به سوابق درخشان و ارزنده جنابعالی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و به موجب این حکم شما را به سمت مشاور اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر، در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.

مشاور امور تشکل ها و موسسات مردم نهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور در امور تشکل ها و موسسات مردم نهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب اهالی فرهنگ و هنر، در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.

https://hoorkhabar.ir/573354کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.