رونمایی از پوستر سه پروژه فرهنگی در خوزستان

معاون قرآنی ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از رونمایی پوستر سه پروژه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد.

سید کریم موسوی معاون قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان این مطلب گفت: امروز(۱۶ خرداد) طی مراسمی از سه پروژه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور مدیر کل در اهواز رونمایی شد.

وی به این پروژه های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: اولین پروژه برپایی نهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان است که از یکم تیر در موزه هنرهای معاصر اهواز با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

موسوی، اضافه کرد: پروژه دوم کاروان نمادین ورود امام رضا(ع) از مرز شلمچه به ایران است که ۲۳ مرداد در شهر خرمشهر و مسجد شهدای شلمچه به همراه برگزاری دعای ندبه با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه متولی برگزاری این مراسم ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که جلساتی نیز در این خصوص با دبیر ستاد عالی داشتیم تصریح کرد: پروژه سوم نیز ششمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی است.

وی با بیان اینکه این مراسم از سری برنامه های جشنواره امام رضا(ع) است که ۲۹ و ۳۰ مرداد برگزار می شود افزود: متولی این جشنواره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان برگزار می شود.

معاون قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره بین المللی شعر رضوی، استاندار خوزستان و شهرداری اهواز به ویژه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری به صورت ویژه همکاری کردند اذعان داشت: این جشنواره در اهواز، شوش و شادگان برگزار می شود.

https://hoorkhabar.ir/572296کپی شد!
30
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.