اجرای طرح سنجش سلامت به صورت اینترنتی در خوزستان

مدیرآموزش و پرورش استثنایی خوزستان از اجرای طرح سنجش سلامت امسال به صورت اینترنتی در این استان خبر داد.

علی ممبینی  اظهار کرد: امسال طرح سنجش از حالت دستی خارج شده و تمام الکترونیک می شود. از زمانی که دانش آموز به مدرسه مراجعه می کند مدیر آن مدرسه اطلاعات اولیه دانش آموز را وارد سیستم کرده و زمان و مکان مراجعه را به اولیا اطلاع می دهد.

وی افزود: وقتی دانش آموزان به پایگاه های سنجش مراجعه کردند ارزیابی های مورد نظر در سنجش انجام شده و کارت سلامت برای ارائه به مدرسه صادر می شود ولی اطلاعات سنجش نهایی دانش آموزان همانجا به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت می شود.

مدیرآموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: برخی مواقع لازم است دانش آموزان دو بار مورد سنجش قرار بگیرند برای همین هم در مرحله اول ارجاع داده می شوند. امسال اطلاعات اولین سنجش دانش آموزان ارجاع داده شده به مرحله بعد توسط پایگاه در سامانه ثبت شده و به صورت الکترونیک نوبت بعدی سنجش و مکان آن را به اولیا اعلام می کنند.

ممبینی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته دو هزار و ۶۰۰ نوآموز پیش دبستانی را مورد سنجش قرار دادیم که این نوآموزان امسال برای ورود به دبستان نیازی به انجام طرح سنجش ندارند.

وی عنوان کرد: احتمالا امسال هم برنامه ای برای سنجش نوآموزان پیش دبستانی داریم. در سال گذشته بیش از ۷۸ هزار نفر را مورد طرح سنجش قرار دادیم. همچنین بیش از ۴۵۰ نفر نیرو کار اجرای این طرح را در استان بر عهده داشتند.

مدیرآموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پایان گفت: با مسئولان آموزش و پرورش استثنایی کشور صحبت کردیم تا ۱۸ خرداد سامانه طرح سنجش را برای ما باز کنند که بتوانیم از ۲۳ خرداد ماه اجرای طرح را شروع کنیم. مدرسه حضرت زهرا در ناحیه سه اهواز میزبان آغاز طرح نمادین سنجش سلامت خوزستان خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/572287کپی شد!
39
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.