اصابت موشک های ” زلزال” یمن به شهر ظهران عربستان

ارتش و مردم انقلابی یمن که “راهبرد شکیبایی ” را مقابل حملات جنگنده های عربستان پیشه کرده بودند اینک با ادامه سکوت جامعه بین الملل در قبال این کودک کشی ریاض، تصمیم به اقدام مقابله به مثل علیه سران آل سعود گرفتند و شهرهای این کشور را هدف توانمندی موشکی خود قرار دادند.

به نقل از شبکه خبری المسیره یمن، نیروهای امنیتی این کشور در پاسخ به تجاوزگری عربستان، مواضع نظامی ارتش آل سعود را در منطقه ظهران با موشک های “زلزال” هدف قرار دادند.

نیروهای امنیتی یمن مواضع نظامی ارتش عربستان در منطقه ظهران در جنوب استان عسیر را با موشک های زلزال ساخت داخل و دهها موشک اصلاح شده گراد هدف قرار دادند.

این موشک ها به موضع نظامی الحمامه در نزدیک گذرگاه مرزی علب در منطقه ظهران اصابت کرد و به زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی منجر شد.

نیروهای یمنی همچنین یک مرکز حاوی خودروهای نظامی سعودی را در پشت گذرگاه علب، با ده ها موشک اصلاح شده گراد هدف قرار دادند که خسارتهای زیادی به بار آورد.

همچنین نیروهای امنیتی یمن برای آزادسازی بندر المنصوره از عناصر القاعده، در استان عدن درجنوب کشور پیشروی کردند.

بنابر این گزارش ارتش و کمیته های انقلابی یمن به تلافی حملات عربستان سعودی، شبکه ارتباطات در پایگاه نظامی المزحاف در منطقه جیزان عربستان را هدف قرار دادند.

https://hoorkhabar.ir/572154کپی شد!
63