سیاحی : مجتمع های بین راهی فقط به جایگاه سوخت خلاصه نشود

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: احداث مجتمع های بین راهی نباید تنها به بهره برداری از جایگاه سوخت منتهی شود.

احمد سیاحی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خوزستان عنوان کرد: باید هر چه سریع تر ساز و کار مناسبی برای رسیدگی به وضعیت و سطح کیفیت خدمات رفاهی این مجتمع ها تدوین شود زیرا بازدیدهای صورت گرفته از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه ها تنها جنبه نظارتی دارد.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی در مسیر های مواصلاتی استان از اهمیت فراوانی برخوردار است. فعالیت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته اما باز هم جای کار فراوانی وجود دارد.

سیاحی تصریح کرد: استانداری خوزستان به دنبال کاهش تلفات جاده ای و ارتقای ایمنی راه ها است. یکی از مولفه های مهم در این زمینه، ساماندهی و احداث مجتمع های خدماتی جدید است.

وی با اشاره به طول مسیر های مواصلاتی استان و  منتهی شدن اغلب آنها به بنادر و یا مراکز صنعتی مهم اظهار کرد: طرح جامع احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی باید از سال های گذشته مورد توجه قرار می گرفت. به طور حتم اجرای این طرح تحول بزرگی را در ارتقا امنیت راه های خوزستان ایجاد می کند.

سیاحی با بیان اینکه وضعیت جایگاه های سوخت و سرویس های بهداشتی بین راهی استان نامناسب است، گفت: از این پس احداث مجتمع های بین راهی نباید تنها به بهره برداری از جایگاه سوخت منتهی شود. در برخی موارد مشاهده شده است که متولیان احداث مجتمع های بین راهی تنها با احداث و راه اندازی جایگاه های سوخت دست از کار کشده اند و دیگر به دنبال احداث سایر خدمات رفاهی نرفته اند به همین دلیل این مسئله مصداق بازر فریب دادن مردم و مسئولان است.

https://hoorkhabar.ir/571233کپی شد!
73