اجرای ۱۲۰ ویژه برنامه سوم خرداد در خرمشهر

فرماندار خرمشهر از اجرای ۱۲۰ برنامه به مناسبت سوم خرداد در این شهر خبر داد.

ولی الله حیاتی عصر امروز در جلسه ستاد آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطفی ایستادگی کشور ایران مقابل استکبار بوده و مقاومت مردم خرمشهر باعث نشر درس زندگی و راستقامتی در بین کشور‌ها شده است.

وی فتوحات و پیروزی‌های عصر حاضر را مرهون رشادت‌های مردان بزرگ از جان گذشته دانست و با تاکید بر لزوم بزرگداشت این روز از اجرای ۱۲۰‌ برنامه به مناسبت سوم خرداد خبر داد.

فرماندار خرمشهر از پوشش برنامه‌های سوم خرداد در خرمشهر توسط رسانه ملی به صورت ویژه و روزانه خبر داد و افزود: پخش ویژه برنامه‌های مختلفی به صورت زنده از خرمشهر در سراسر کشور را به مناسبت سوم خرداد خواهیم داشت.

وی در ادامه به برشماری برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه به مناسبت سوم خرداد تجمع عظیم مردم، بسیجیان، پاسداران و نیروهای مسلح در مقابل مسجد جامع خرمشهر خواهد بود که از هشت صبح آغاز شده و مقامات کشوری در آن حضور خواهند داشت.

حیاتی، تجمع فرماندهان نیروهای مسلح، برگزاری مراسم تجلیل از حجت‌الاسلام نوری امام جمعه پیشین خرمشهر را از دیگر برنامه‌های مهم به این مناسبت خواند و خاطر نشان کرد: ستاد آزاد‌سازی خرمشهر در طول یک دهه به استقبال سوم خرداد رفته و این برنامه‌ها در یک روز خلاصه نمی‌شوند.

فرماندار خرمشهر دعوت از عکاسان برگزیده، برگزاری تورهای عکاسی، جنگ‌های شادی، برنامه بانوای کاروان در مدت سه شب، همایش بزرگ پیاده‌رو‌ی خانوادگی در یکم خرداد و همچنین هجدهمین جشنواره تئا‌تر فتح خرمشهر را از دیگر برنامه‌های محوری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.

وی اجرای رزمایش رزمی فرهنگی، اکران دو فیلم یکی با موضوع زندگی شهید منیعات و دیگری درباره دوران دفاع مقدس را نیز از جمله برنامه‌های مهم به مناسبت سوم خرداد دانست.

حیاتی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با محوریت ستاد آزادسازی خرمشهر است با تاکید از پرهیز از بخشی‌نگری، خبر از برگزاری جلسه دیگری با حضور مدیران کل صداو‌سیما مرکز خوزستان و آبادان برای برنامه پوشش برنامه‌های سوم خرداد در خرمشهر را داد.

 

https://hoorkhabar.ir/569883کپی شد!
77