معاون فرماندار اهواز خبرداد : برگزاری همایش نماز در شهرستان اهواز

 با همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی همایش بزرگ نماز شهرستان اهواز در اردیبهشت ماه برگزار می شود .

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز علی مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با ذکر این مطلب در جلسه هماهنگی این همایش گفت : نماز پایه و اساس دین اسلام است و بی اهمیتی آن زمینه غفلت از سایر فرایض دینی را فراهم می کند .

وی افزود : چهار کمیته پشتیبانی، اطلاع رسانی ، علمی پژوهشی و امنیتی و انتظامی در دبیرخانه برگزاری این همایش فعال است و امیدواریم با همکاری همه دستگاههای اجرایی این همایش به نحو مطلوب انجام و نتایج ارزشمندی در جهت احیاء و ترویج فریضه نماز داشته باشد .
سید موسی بلادیان رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان نیز در این جلسه گفت : همه ما علاوه بر وظیفه اداری خود وظایف الهی در خصوص نماز داریم که باید حق مطلب را در مورد آن ادا کنیم .
وی افزود : هدف از برگزاری نماز احیاء این فریضه و شناسایی و تجلیل از فعالان عرصه نماز از جمله ائمه جماعات فعال ، واقفین ، فعالان ساخت مساجد و نمازخانه ها ، جوانان فعال مساجد ، فعالان عرصه نماز در مدارس ، دانشگاهها ، مجموعه های نظامی و انتظامی ، دستگاههای اجرایی و سایر فعالان حوزه نماز است .
بلادیان افزود : وظایف دستگاههای اجرایی بر اساس آیین نامه تدوین شده و کمیته های پیش بینی شده آن مشخص شده است .
حجه الاسلام و المسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خوزستان نیز در این جلسه گفت : برپایی نماز در دانشگاهها و خوابگاهها با حداکثر توان پیگیری می شود و خوشبختانه در بین مدیران در پشتیبانی از فریضه نماز هیچ دریغی وجود ندارد .
وی با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف افزود : برگزاری حداقل ۲۰ اعتکاف دانشجویی در استان خوزستان پیش بینی شده و همه دانشگاههای اهواز برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی را در مساجد خود یا مساجد سطح شهر برنامه ریزی نموده اند .
https://hoorkhabar.ir/568323کپی شد!
44
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.