خادمان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خوزستان تجلیل شدند

احمد سیاحی، معاون  هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، در این مراسم گفت: در نوروز ۹۴ با تلاش و هم‌افزایی دستگاه های اجرایی خدمات مطلوبی به مسافران و کاروان راهیان نور ارایه گردید که رضایت‌بخش است. این حجم خدمات نشان داد که در شرایط بی پولی نیز می‌توان کارکرد. مشکلات و مسایل تنها با پول و امکانات قابل حل نیست و در سایه هم‌افزایی است که می‌توان بسیاری از موانع را برطرف کرد.

   وی افزود: در سایه این هم‌افزایی‌ها و تلاش اعضای ستاد تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در خوزستان در نوروز امسال ۳۳ نفر بود که در مقایسه با ۷۸ فوتی نوروز سال گذشته ۴۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: این موفقیت ناشی از تدابیر اندیشیده شده در حوزه راه‌ها، تلاش جدی نیروی انتظامی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی توسط رانندگان بوده است.

سیاحی همچنین با اشاره به تعداد ۲۲۷ فوتی ناشی از سوانح رانندگی خوزستان در سال ۱۳۹۲ از کاهش این رقم به ۲۰۷ نفر با کاهش ۹ درصدی در سال ۱۳۹۳ خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: از اول اردیبهشت ۱۳۹۳ تا ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور وارد این استان شده و از یادمان‌های دوران دفاع مقدس دیدن کردند.

وی با اشاره به فعالیت شش هزار و ۹۶ راوی دفاع مقدس در جریان بازدید کاروان‌های راهیان نور از مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس گفت: از این‌ها ۱۲۸نفر راوی خانم بودند.

سیاحی همچنین از حضور پنج هزار و ۴۴۲ نفر روحانی در محل یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان در مدت یاد شده خبر داد.

وی افزود: ۵۶۹ پزشک هم به زائران راهیان نور در اردوگاه و یادمان‌ها خدمات بهداشتی و درمانی ارایه دادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان یادآور شد: در مجموع ۶۹ هزار و ۲۴۵ دستگاه اتوبوس وارد شش یادمان استان در روزهای مورد اشاره شدند

https://hoorkhabar.ir/568014کپی شد!
48