همایش خیرین مدرسه ساز هندیجان برگزار شد

این همایش با حضور حجت اسلام شمیل پور امام جمعه، جعفری نسب فرماندار و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز در سالن اجتماعات مدرسه حضرت سمیه برگزار گردید.

خسرو حیاتی مدیر آموزش و پرورش هندیجان گفت: یکی از مهمترین اساس های آموزش و پرورش تعلیم و تربیت در جامعه می باشد و آموزش و پرورش در بحث ایجاد فرهنگ سالم دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی و رشد بستر مناسب در خانواده را به وجود می آورد.

وی افزود : سنت نیک مدرسه سازی در هندیجان تا کنون توسط ۳۰ نفر از خیرین این شهرستان انجام شده که از جمله آنها می توان ساخت، تجهیز و تعمیر مدرسه ای توسط مادر شهید عزیزالله حیات هندیجانی با اهدای زمینی به مساحت ۶ هزارمترو با ارزش بالغ بر ۱ میلیارد تومان اشاره کرد.

حیاتی گفت: نمونه دیگر این سنت حسنه در شهرستان، سعید خسروی یکی از شهروندان هندیجانی را مثال زد که مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جهت ساخت سالن همایش آموزش و پرورش این شهرستان کمک نمودند.

حیاتی در ادامه افزود: در بخش چم خلف عیسی شهر زهره ۳ نفر از خیرین در خصوص ساخت و تعمیر سالن دبیرستان دکتر مفتح مبلغ ۳۵میلیون تومان به آموزش و پرورش شهرستان اهدا کردند.

هچنین ازسوی مهندس جعفری نسب فرماندار هندیجان مبلغ ۴ میلیون تومان جهت ارتقا کیفیت آموزش و جایگاه کنکور در این شهرستان اختصاص یافت. ریس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیز هزینه فرش کردن ۲ نمازخانه را تقبل نمودند.

مدیر آموزش و پروش هندیجان گفت : یکی از خیرین هندیجانی به نام آقای محمد تنگستانی تامین آب شرب یکسال تمامی مدارس شهرستان هندیجان را تقبل کردند.

همچنین رضا رحمانی دیگر خیر این شهرستان مبلغ ۲۵ میلیون تومان جهت ارتقا جایگاه و برگزاری کنکور سراسری در شهرستان را تقبل نمودند.

حیاتی در ادامه گفت: جا دارد از این خیرین و افرادی که به هر نحوی در کمک به آموزش و پرورش دریغ نمی کنند، تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه امام جمعه هندیجان در مورد کمک به آموزش و پرورش و ارتقاع سطح فرهنگی، همچنین خیرین مدرسه ساز مطالبی ایراد داشتند .

در پایان نیز احمد جعفری نسب فرماندار هندیجان از اهمیت کمک به آموزش و پرورش گفت و افزود از مسئولین و تمامی افرادی که توانایی مالی دارند خواست تا به در امر کمک های مالی و معنوی از فعالیت های فرهنگی دریغ نکنند .

https://hoorkhabar.ir/567745کپی شد!
64