رئیس جدید روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب معارفه شد

آیین معارفه فرهاد فروتن رییس جدید روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب برگزار شد.

در این نشست که روز شنبه (۱۵ فروردین) برگزار شد، مدیربرنامه ریزی تلفیقی این شرکت با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی گفت: استفاده از ظرفیت های روابط عمومی در دنیای جدید باید مبتنی بر نرم افزار و نیروی انسانی متخصص و با تجربه باشد.

مهندس غلامحسین بابادی برای ایجاد تحول در روابط عمومی خواهان تغییر نگاه مدیریت به این بخش حساس و راهبردی سازمان شده و یادآور شد: روابط عمومی مناطق نفتخیزجنوب دارای قابلیت ها و پتانسیل قابل توجهی است و لازم است به کارشناسان این حوزه برای ارائه نظرها و ایده های خود فرصت لازم داده شود.

وی برخورداری توأمان از  نقشه راه و  آموزش و روزآمدی دانش کارشناسان را برای رسیدن به جایگاه ممتاز سازمانی مورد تاکید قرار داده و افزود: کیفیت افزایی به فعالیت ها از طریق برنامه ریزی، اصلاح فرایندها و استفاده از خرد جمعی ضرورت و نیاز امروز یک روابط عمومی کارآمد است و دسترسی به اهداف و نقش آفرینی در زمینه ارتباطات و وظایف تخصصی را تسهیل خواهد کرد.

مهندس بابادی، ضمن تشکر از تلاش های عبدالحسین رضایی زاده رئیس سابق روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب، برای فرهاد فروتن در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این نشست با تشکر از زحمات رئیس سابق روابط عمومی این شرکت گفت: مجموعه وظایف روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستره وسیع سازمانی و تنوع مراجعه کنندگان و خدماتی که ارائه می دهد، دارای پیچیدگی و حساسیت بالایی است که  مجموعه کارکنان این اداره به خوبی از عهده مسئولیت ها برآمده اند.

بهزاد شیخی با اشاره به سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیای امروز افزود: امیدوارم در دوره جدید، سرعت کارها در روابط عمومی بویژه در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان افزایش یابد.

در ادامه این نشست، فرهاد فروتن  با ارائه برنامه های خود در این مسئولیت، گفت: امیدواریم با حمایت مدیرعامل و همکاری بیش از پیش مدیران و مسئولان مناطق نفتخیز جنوب، بتوانیم نسبت به انجام ماموریت های محوله در جهت تحقق اهداف و برنامه های این شرکت موثر واقع شویم.

وی  با بیان اینکه روابط عمومی بازوی فکری مدیریت محسوب می شود افزود: از مهمترین اولویت های کاری در دوره جدید روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه بخش های نرم افزای، افکار سنجی و ارائه مشاوره به مدیریت است.

رییس جدید روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب ، سرعت بخشی به فعالیت های روابط اداری، ایجاد روحیه نشاط، استفاده از ابزارهای روزآمد در حوزه انتشارات و تبلیغات و رفع چالش های سازمان را از دیگر رئوس برنامه های کاری خود در روابط عمومی برشمرد.

در پایان این نشست تعدادی از رؤسای روابط عمومی های شرکت های تابعه و کارشناسان روابط عمومی ستاد به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

https://hoorkhabar.ir/567385کپی شد!
46
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علی کرانی اعتقاد دارم جناب عبدالحسین رضایی زاده مدیری توانمند در امر اداره روابط عمومی بوده و تا این تاریخ توانسته بود به خوبی انجام وظیفه نماید وبجا خواهد بود مدیرعامل محترم مناطق نفت خیز از تجربیات ایشان به عنوان مشاور در مناطق از ایشان استفاده نمایند و از طرفی به جناب آقای فرهاد فروتن خیر مقدم وتبریک عرض نموده و انشااله ایشان هم خواهند توانست به عزت مناطق نفت خیز جنوب بیفزاید و از تجربیات مدیر پیشین در برنامه های خود بهرمند شوند
منتشر شده۱