شرایط برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در استان فراهم نشده است

احمد سیاحی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی خوزستان، با تاکید بر لزوم فراهم‌سازی بستری مناسب برای جذب سرمایه بخش‌خصوصی در استان اظهار کرد: متاسفانه در استان خوزستان شرایط مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت نگرفته و همین امر باعث شد تا استان ما طی سالیان گذشته در این امر ناموفق باشد.

وی با اشاره به اینکه چنین بستری باید برای جذب سرمایه‌گذاری توسط مسئولان استان فراهم شود افزود: این طبیعی است که بخش خصوصی در ازای مشارکت خود انتظاراتی دارد و عملکرد مسئولان در بسترسازی مناسب باید به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی حاشیه امنی را در قبال سرمایه‌گذاری خود احساس کند.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: با توجه به نگاه مثبت استاندار در خصوص جذب سرمایه بخش خصوصی، اکنون شاهد اقدامات مناسبی در این خصوص هستیم و می‌توان چشم‌انداز مثبتی را طی سال‌های آینده در استان متصور بود.

طی این جلسه موضوع طرح احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری با مشارکت بخش خصوصی و بررسی طرح تفصیلی شهر فتح‌المبین از شهرهای تابعه شهرستان شوش در دستور کار قرار گرفت.

مجتمع فرهنگی هنری با دارا بودن سه سینما، حوزه اقامتی، حوزه فرهنگی و تجاری، حوزه بین‌المللی، سالن اجتماعات، سالن تئاتر و سینمای ساحلی روباز از بزرگترین مجتمع‌های فرهنگی استان در آینده خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/566409کپی شد!
88