موزرم پور شهردار منطقه ۳ اهواز : شهر خوب ساختنی است

شهردار منطقه ۳ اهواز بر مشارکت مردم برای ساختن شهری بهتر و زیباتر تاکید کرد.
علی موزرم پور شهردار منطقه ۳ اهواز در گفتگو با هورنیوز گفت: مثل روال هرساله در حال پاکسازی و زیبا سازی این منطقه  بوده و کارهای بسیاری مثل روکش و خط کشی آسفالت، رنگ آمیزی جداول، نورپردازی، گل کاری، ریسه های رنگی، المانهای موقت، سفره های هفت سین را با کمک و همراهی سازمان زیبا سازی در حال اجرا برای همشهریهای عزیز و استقبال از میمانان نوروزی هستیم که انشاالله بتوانیم برای عزیزان هموطن طراوت و شادابی را به ارمغان بیاوریم.

ایشان در مورد طریقه ساخت و نصب هواپیمای فلکه فرودگاه افزود : برای اولین بار در استان خوزستان این اتفاق افتاده و توانستیم  به وسیله شرکت پیمانکاری ماکت سازا یک هواپیمای کوچک را با نظر کارشناسان منطقه تائید کنیم و از همان اسباب بازی بند بند این هواپیما را در همان محل شبیه سازی کرده و نصب کنیم.لازم به ذکر میدانم المانهای دیگر مثل کتری، رادیو و برس رنگ را هم نیز همانجا ساخته و بعد از اتمام کار در محلهای مورد نظر نصب گردید.

20150309060250

20150309060256

20150309060303

20150309060318

شهردار منطقه ۳ اهواز افزود:چند برنامه فرهنگی هنری (ایام فاطمیه و ایام شادی نوروز) را در محل پارک ولایت کوی نفت و پارک زیتون کارمندی تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد پسند واقع گردد. وی افزود در حال رایزنی با جناب دکتر شرفی مدیر کل فرودگاهای استان برای برگزاری جشنواره اقوام در ورودی فرودگاه هستیم و دلیل اینکار را هم آشنایی هرچه بیشتر میهمانان نوروزی با رسم و رسومات اقوام مختلف استان می دانیم که در صورت توافق انجام خواهد پذیرفت.

وی از برنامه ریزی برای تجهیز وسایل ورزشی و مبلمان در اکثر پارکهای این منطقه خبر داد و اشاره کرد تلاش میکنیم مثل پارک انتهای ملی راه وسایل در خور شانی را برای شهروندان عزیز در پارک های دیگر نصب نمائیم و دست دوستان پیشنهاد دهنده برنامه های مدون ورزشی همگانی را برای سرگرمی و ایجاد نشاط در منطقه به گرمی می فشاریم و از ایشان برای کمک به این موضوع تقاضای همکاری داریم.

ایشان در مورد آبهای سطحی مشاهده شده در اکثر خیابانهای منطقه افزود: این آبها سطحی نبوده و مربوط به فاضلاب است که با مکاتبه و ارسال پیام رادیویی به این شرکت درصدد رفع این مشکل هستیم . ایشان ادامه داد کار شهرداری در این مورد فقط به دفع آبهای سطحی بر می گردد که انشاالله این مشکل هم توسط عزیزان شرکت آبفا اهواز رفع خواهد شد.

موزرم پور از مهندس موسوی شهردار با درایت کلانشهر اهواز و همکاران عزیز و زحمت کش شهرداری اللخصوص منطقه ۳ تشکر ویژه کرد و در انتها گفت:شهر خوب ساختنی است یافتنی نیست و ساختن یک شهر آرمانی با کمک شهروندان مقدور خواهد بود که شهروندان اهوازی هیچگاه خادمین خود را در این موارد تنها نگذاشته اند.

https://hoorkhabar.ir/565896کپی شد!
605
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.