مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: آماده ی استقبال از کاروان های راهیان نور هستیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آمادگی حوزه ی مسوولیت خود در استقبال از کاروان های راهیان نور خبر داد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفائی در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ بسیج در کشور ما دارای جایگاه و قداست والایی است. فرهنگ بسیج در کشور باید زنده نگه داشته شده و به نسل های آینده منتقل شود و یکی از راه کارهای آن تداوم و توسعه اردوهای راهیان نور است.
در این نشست که فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز حضور داشت- صفائی افزود: به واسطه اردوهای راهیان نور خانواده ها و نسل جوان با مناطق عملیاتی آشنا می شود و از نزدیک در جریان فداکاری ها ورشادت های فرزندان این مرزو بوم در پاسداری از نظام قرار می گیرند.
او در ادامه با اشاره به این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان معین یادمان در استان معرفی شده است، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان های تابعه با تمام امکانات آمادگی پذیرایی از زایران مناطق عملیاتی را دارند و ان شاا… زایران با خاطره ای خوش به استان های خود برگردند.
در ادامه این نشست فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بدون شک اگر امنیتی امروز در کشور برقرار است مرهون نثار خون پاک شهیدان است. اگر تلاش صادقانه رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی نبود قطعا ما آرامش امروز را نداشتیم.
میرابی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص نقش اثرگذار کاروان های راهیان نور در انتقال پیام شهدا به نسل آینده و جوانان گفت: ‌درخواست این است که با توجه به هزینه های برگزاری این اردوها، ان شاا… امسال تمهیداتی اتخاذ شود سفری پرخیر و برکت و تاثیرگذار برای زایران مناطق عملیاتی داشته باشیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در طول ۳ گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر از همکاران در قالب کاروان های راهیان نور به خوزستان برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام شده اند و امسال نیز به یاری خداوند با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پذیرای حدود هفت تا هشت هزار نفر زایر در سطح وزارتخانه و دیگر سازمان های تابعه خواهیم بود.
میرابی در ادامه با اشاره به اختصاص مسوولیت امور یک منطقه عملیاتی به هر وزارتخانه گفت:‌ مسوولیت دو جایگاه شلمچه خوزستان و سیرانوند کردستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محول شده است که این دو مکان معین یادمان ها خواهند بود.
در پایان این نشست فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برنامه ها و انتظارهای خود از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سازمان های تابعه در استقبال از زایران راهیان نور پرداخت.

 

https://hoorkhabar.ir/565586کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.