پیام تبریک رئیس دانشگاه جندی شاپور به مناسبت روز پرستار

دکتر اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، پیام تبریکی خطاب به جامعه پرستاری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران۰ایسنا) –منطقه خوزستان- متن این پیام به شرح زیر است:

قصه، قصه زندگی است، قصه دل پاک و دست مهربانی است که ترنم زندگی را بر تن تب‌داران می‌نوازد. آری قصه، قصه توست، تو که عشق را در تن مجروح نیازمندی تزریق و محبت را در وجودش جاری می‌کنی. لبخند مهربان تو، تحمل همه دردهای دنیا را در بستر بیماری، برای بیمار سهل و آسان می‌کند، چرا که وجود پر مهر و محبت تو پرتویی از خالق عشق و محبت است.

به راستی که نام مبارک پرستار همه عاطفه‌ها و پرستار همه ستاره‌های درخشان ایمان، عفت و انسانیت، حضرت زینب کبری (س)  فقط می‌تواند تو را تفسیر کند، تو که با هنر و تخصص خویش چون شمع می‌سوزی تا چراغ جان بیمارانت به سردی نگراید. زبان قاصر و قلم مقصر از بیان همت عارفانه‌ای است که سلامتی اشرف مخلوقات، دغدغه لحظه لحظه زندگیش می‌باشد.

با تاسی به کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق» ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به مردم شریف و مهربان خوزستان و بالاخص شما پرستاران عزیز و دلسوز استان، بدینوسیله بر خود لازم و واجب می‌دانم از ایثارگری‌ها و زحمات شبانه‌روزی، بی‌وقفه و تلاش‌های مثال‌زدنی یکایک شما که خستگی‌ناپذیر و بی‌ادعا از هیچ تلاشی در خدمت به ارتقاء سلامت بیماران دریغ نمی‌ورزید، تقدیر و تشکر نمایم.

با امید به اینکه خورشید ایمان، گرمابخش دل‌های آسمانی‌تان و عاطفه و صبر زینبی زلال جاری زندگی‌تان باشد، سلامتی، توفیق و سربلندی در تمامی شئونات زندگی را برای یکایک شما خوبان از درگاه حضرت احدیت خواهانم.

دکتر اسماعیل ایدنی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

https://hoorkhabar.ir/564941کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.