هوشمند صفائی: با مراکز کاریابی غیر مجاز برخورد می شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با افراد یا شرکت هایی که بدون مجوز اداره کل تعاون، کار و رفاه استان اقدام به ایجاد کاریابی و اعزام نیرو به خارج از کشور کنند طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، هوشمند صفائی افزود: در حال حاضر ۳۴ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی و یک مرکز بین المللی در استان فعال هستند که لیست آن ها در سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان موجود است و متقاضیان از طریق این مراکز اقدام به کاریابی کنند. افرادی هم که مجوز ندارند اجازه فعالیت در این حوزه را ندارند. شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را به حوزه معاونت اشتغال و کارآفرینی یا حراست اداره کل اطلاع دهند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد : افراد توانمند و علاقه مند به فعالیت در این حوزه ضمن مراجعه به معاونت اشتغال و کارآفرینی و اطلاع از شرایط، برای اخذ مجوز فعالیت کاریابی و مشاوره شغلی به طور کتبی اقدام کنند.
او گفت: متقاضیان کار یا اعزام به خارج از کشور ابتدا از قانونی بودن فعالیت دفاتر کاریابی مطمین شوند سپس اقدام به ارایه مدارک و پرداخت هزینه مورد درخواست کاریابی کنند و در صورت مشاهده تخلف یا هر گونه شبه ای در کار، حتماً به اداره کل یا اداره های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه کنند.
صفائی خاطر نشان کرد: هیچ مرکز کاریابی از سایر استان ها در این استان شعبه ندارد و مجوزه های صادره این اداره کل متعلق به مدیران بومی است.

 

https://hoorkhabar.ir/564291کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.