شهردار اهواز: مردم با حضور خود ثابت کردند در هر شرایط تابع ولی امر مسلمین هستند

شهردار اهواز با اشاره به این‌که حضور مردم اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی​سابقه است، گفت:​ این حضور ارزشمند، حامل این پیام است که مردم خوزستان همانند دوران دفاع مقدس ثابت کردند در هر شرایطی تابع ولی امر مسلمین هستند.

سید خلف موسوی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  عنوان‌کرد: یوم​الله ۲۲ بهمن متعلق به خداوند و مورد احترام تمام ایرانیان است و وظیفه شرعی و انقلابی همگان است که در این روز شرکت کنیم.

وی افزود: باید یاد شهدا و انقلاب اسلامی را همیشه زنده نگه داریم. مردم اهواز علی​رغم شرایط بد هوا و گرد و خاک در این راهپیمایی شرکت کردند و در این وضعیت، حماسه‌ای دیگر آفریدند.

شهردار اهواز در مورد پدیده گرد و خاک که برای چندمین روز آسمان اهواز را فرا گرفته است، عنوان‌کرد: این پدیده ملی، استانی و بین​المللی است و برای رفع آن باید عزم ملی صورت گیرد و تمام مسئولان ارشد کشور برای مقابله آن باید اقدام کنند تا این پدیده ریشه‌کن شود.

موسوی خاطرنشان‌کرد: از دولت و وزارتخانه​های مرتبط تقاضا می‌​شود که از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور اعتباراتی را در این زمینه به استان اختصاص دهند تا طرح کمربند سبز اهواز که طرح آن، از دو سال پیش آماده است، تکمیل شود و تامین آب​های استان و مالچ​پاشی بیابان​های خوزستان در دستور کار ویژه قرار گیرد تا شاهد این باشیم که دیگر گرد و غباری در استان وجود نداشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/563798کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.