پنج هزار واحد مسکن مهر خوزستان آماده واگذاری به متقاضیان شد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پنج هزار واحد مسکن مهر استان نهایی و آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

 منوچهر رحمانی اظهارکرد: این واحدها در ۱۷ شهر با جمعیت افزون بر ۲۵ هزار نفر احداث شده‌اند. از این تعداد سه هزار و ۵۳ واحد به صورت خودمالکی ساخته شده است.

وی افزود: از بین شهرها اهواز با یک هزار و ۳۶ واحد، بیشترین تعداد مسکن‌مهر آماده واگذاری را به خود اختصاص می‌دهد. این واحدها در یکی از روزهای دهه فجر به صورت نمادین در یکی از سایت های مسکن مهر استان به متقاضیان واگذار می‌شود.

رحمانی گفت: مجموع برنامه مسکن مهر در خوزستان به غیر از مسکن روستایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد است که ۸۰ هزار واحد در ۱۹شهر با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر، ۱۴ هزار واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از آن و ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای جدید رامین و شیرین‌شهر اهواز و مابقی در شهرهای دارای بافت فرسوده ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم کنارگذر شوشتر گفت: کمربندی شوشتر در چارچوب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه‌های شوشتر و نیز با هدف رونق اقتصادی منطقه احداث می‌شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اتمام طرح در مدت ۳۴ ماه افزود: اجرای این طرح نقش به‌سزایی در کاهش ترافیک شهرستان شوشتر دارد.

رحمانی گفت: قطعه نخست باند دوم کنارگذر شوشتر به طول ۵.۳ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۷۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث می‌شود که امید می‌رود شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور نگاه ویژه‌ای به راه‌های خوزستان و اتمام این طرح داشته باشد.

https://hoorkhabar.ir/562992کپی شد!
128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.