امام جمعه اندیمشک: نامه رهبر انقلاب روش درست زیستن را برای جوانان دنیا مشخص ‏کرده است

امام جمعه اندیمشک گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی راه و روش درست زیستن را برای جوانان دنیا مشخص ‏کرده است.‏

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مسئولان نیز باید در راستای عمل به منویات معظم‌له تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی افزود: سالها است که به اداره ورزش شهرستان تذکر می‌دهیم که به ‏ورزش همگانی توجه داشته باشد اما تاکنون توصیه‌های ما بی‌جواب مانده است.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی موجب ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد شد بنابراین باید به این موضوع فرهنگی توجه جدی شود.

خدامی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی، تصریح کرد: این اهانت از ‏سوی دولت‌های اروپایی در حال تکرار است اما این اقدام توهین‌آمیز موجب گرایش بیشتر به قرآن، اسلام و محبوب شدن بیش از پیش پیامبر اکرم (ص) شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که قرآن کریم در کشورهای اروپایی کمیاب شده و این ‏امر نشان‌دهنده گرایش بیشتر مردم این کشورها به این کتاب مقدس و انسان‌ساز است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی شهرستان برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های این ایام، گفت: در آستانه دهه مبارک فجر باید ‏فضا را برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و نشان دادن دستاوردها و خدمات این نظام الهی به مردم آماده کنیم.

وی در پایان افزود: نامه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب راه و روش درست زیستن را برای جوانان دنیا مشخص ‏کرده است.‏

نمازگزاران اندیمشکی پس از پایان نماز جمعه از محل مصلی تا میدان راه‌آهن را در ‏محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) راهپیمایی کردند.‏

راهپیمایان با سر دادن شعار و همچنین فریاد لبیک یا محمد (ص) اهانت به ارزش‌های اسلام و پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.‏

https://hoorkhabar.ir/562137کپی شد!
49
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.