راه‌یابی سه نشریه از خوزستان به مرحله منطقه‌ای جشنواره محراب قلم

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از راه‌یابی سه نشریه از این استان به مرحله منطقه‌ای جشنواره محراب قلم خبر داد.

حسین براتی توضیح داد: جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ‌نویسی با عنوان «محراب قلم» امسال برای هفتمین بار توسط دبیرخانه دایمی جشنواره‌‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد برگزار می‌شود.

 وی با بیان این که این جشنواره در ۲ مرحله منطقه‌‌ای و کشوری برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مرحله منطقه‌ای این جشنواره امسال برای نخستین بار است که برگزار می‌شود و میزبانی هر منطقه را استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان و سمنان بر عهده دارند.

 براتی با اشاره به این که برگزیدگان هر منطقه به مرحله کشوری که به میزبانی استان فارس برگزار می‌‌شود راه می‌یابند افزود: هدف از این جشنواره توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح مساجد و شناسایی، جهت‌دهی و ساماندهی وبلاگ‌ها و نشریات تجربی فعال در کانون‌های مساجد است.

 وی اضافه کرد: امسال از میان ۲۲ نشریه ارسالی از خوزستان به بخش نشریات تجربی جشنواره محراب قلم، نشریات «گلبانگ محراب» کانون فرهنگی و هنری سعادت شوش، «شاهد» کانون فرهنگی و هنری شاهد گتوند و «صفیر نور» کانون فرهنگی و هنری بقیه‌الله شوش به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

 او با بیان این که ۹ نشریه از استان‌های کهگیلوبه و بویراحمد، لرستان، بوشهر و خوزستان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند اظهار داشت: این مرحله ۲۴ تا ۲۶ دی با حضور استان‌های فارس، بوشهر، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و لرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، با بیان این که خوزستان در بخش وبلاگ‌نویسی اثر منتخبی نداشت یادآور شد: در این بخش نیز هفت وبلاگ از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری به مرحله منطقه‌ای جشنواره محراب قلم راه یافتند.

https://hoorkhabar.ir/561270کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.