معرفی برگزیدگان پنجمین سوگواره دلنوشته‌های عاشورا

پس از بازبینی و داوری پنجمین سوگواره دلنوشته‌های عاشورا کاری از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزیدگان معرفی شدند.

در بخش عکس محسن حسن‌پور از اندیمشک، محسن نعامی از آبادان و محمد آهنگر از اهواز به عنوان برگزیده معرفی شدند. همچنین اثر معصومه جهانبخشی از لالی شایسته تقدیر شد.

در بخش فیلم کوتاه و مستند اثر اله‌یار خدری از لالی شایسته تقدیر شد و در بخش قطعه ادبی اثر محدثه الماسی از اهواز، داوود مالکی از شوشتر به عنوان برگزیدگان معرفی شدند. همچنین اثر پویا اقرایی از رامهرمز، ثریا عبدی از هندیجان و حلیمه جمال‌پور از لالی شایسته تقدیر شدند.

در بخش مداحی و نوحه‌خوانی سید فرید موسویان از مسجدسلیمان به عنوان برگزیده این محور معرفی شدند. ضمنا مداحان سعید جمال‌پور، بهروز چراغی، لطفعلی غیبی و رضا جمال‌پور از لالی شایسته تقدیر شدند.

در بخش خوشنویسی نیز ابراهیم دلاوران از شوشتر حمید رضایی از لالی و خانم آل‌عمران از شوشتر به عنوان منتخبان این محور شایسته تقدیر شدند.

رضا سیادت در بخش فیلم مستند، ملک میراب‌زاده در بخش عکس، علی بهرامی در بخش قطعه ادبی و سید ستار فاطمی در بخش خوشنویسی داوران پنجمین سوگواره دل‌نوشته‌های عاشورا بودند.

https://hoorkhabar.ir/559900کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.