شرکت‌های فعال در خوزستان تنها از ۵۰درصد ظرفیت خود استفاده می‌کنند

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان گفت: شرکت‌هایی که در خوزستان در حال فعالیت هستند از ۵۰درصد ظرفیت‌ خود استفاده می‌کنند که ادامه این وضعیت مطلوب نیست.

امید حاجتی در گردهمایی حمایت از خرید کالا ها و خدمات تولید شده در خوزستان که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزارشد، اظهار کرد: یکی از مسائل و چالش‌های جدی خوزستان نرخ بالای بیکاری در استان است که سبب شده مشکلاتی را به طور مستقیم یا غیرمستقیم برای شهروندان خوزستانی ایجاد کند.

وی ادامه داد: در کوتاه مدت باید بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده حداکثری را ببریم تا وضعیت اشتغال در استان بهتر شود.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری خوزستان اضافه کرد: اکثر شرکت‌هایی که در خوزستان در حال فعالیت هستند از ۵۰درصد ظرفیتشان استفاده می‌کنند که ادامه این وضعیت مطلوب نیست.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا باید اهمیت و ضرورت موضوع اشتغال را برای مدیران ارشد جا بیندازیم تا بفهمند اگرچه امروز خانواده‌شان مشکل بیکاری ندارند ولی روزی این مشکل گریبانگیرشان خواهد شد.

حاجتی بیان کرد: همچنین باید نظارت و ارزیابی مستمری بر روی بخشنامه‌ای که استاندار در خصوص حمایت از تولیدکنندگان استان صادر کرده‌اند باشد.

وی با اشاره به لزوم وجود مکانیزم‌های تشویقی گفت: اشتغال اولویت اصلی خوزستان است و اگر مدیران بتوانند در اجرای بخشنامه که برای حمایت از تولیدکنندگان است گام های خوبی بردارند، تشویق‌هایی نیز برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/5563کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.