اورکی خبرداد: تلاش برای ارتقا درجه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان از تلاش در جهت ارتقا جایگاه و درجه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان خبر داد.

محسن اورکی در جلسه بررسی و تعیین وضعیت درجه‌بندی فرمانداری‌ها که پیش از ظهر امروز ۱۳دی ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: وزارت کشور ارتقا و تکمیل کادر سازمانی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را در دستور کار قرار داده‌است.

وی افزود: ساختاری که در حال حاضر برقرار است، مربوط به حدود  ۲۰سال پیش بوده و لازم است که اصلاح شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه مشترک با فرمانداران استان گفت: در این جلسه با نظر فرمانداران شاخص‌ها و ویژگی‌های لازم که می‌توانند در ارتقا درجه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها موثر باشند، احصا شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: به‌منظور دستیابی به نظرات واقعی و کارساز از فرمانداران استان خواسته شد همگی در جلسه امروز حضور داشته باشند و نظرات آنان مبنا و اساس شاخص ها قرار گرفت.

وی ابراز کرد: چارت سازمانی فعلی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با توجه به حجم عظیم ماموریت‌ها و وظایف محوله مناسب نیست و باید از این فرصت که بعد از سال‌ها به‌وجود آمده‌است در جهت تقویت و افزایش سطح آن‌ها استفاده شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: نتایج این جلسه فردا، در جلسه‌ای دیگر و با حضور سه نفر از فرمانداران، به نمایندگی از سایر فرمانداران، جمع‌بندی شده و به وزارت کشور ارسال می‌شود.

اورکی در پایان ابراز امیدواری کرد که شاهد ارتقا سطح فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در استان باشیم.

https://hoorkhabar.ir/546084کپی شد!
101