مسجدسلیمان نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد و مجهز است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: باید در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و احداث ورزشگا‌ه‌های استاندارد در این شهرستان برای حضور تیم نفت در لیگ برتر همت کرد.

سیامک حاتمی اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل شرایط موجود در بخش ورزش نیازمند ورزشگاه‌های متعدد و مجهز است و باید در این زمینه استاندارهای موجود را به خوبی رعایت کرد.

وی افزود: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل ورزش‌خیز بودن و تمایل بسیار زیاد جوانان، نیازمند احداث ورزشگاه‌های مجهز است و به این دلیل این مسئله را  با جدیت پیگیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به اینکه شهرستان مسجدسلیمان نیازمند این امکانات است، تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان بزرگان زیادی را به جامعه ورزش به ویژه فوتبال تقدیم کرده است و باید در شرایط کنونی حضوری فعال و تاثیرگذار در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیز ورزشگاه‌های مسجدسلیمان از جمله خواسته‌های معقول و منطقی مردم است، گفت: مسئولان باید در راستای بهبود شرایط ورزشگاه‌های شهرستان مسجدسلیمان اقدام کنند و در این زمینه شورای اسلامی شهر نیز این خواست به حق مردم را پیگیری خواهد کرد.

دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تاکید کرد: شهرستان مسجدسلیمان در ورزش فوتبال جایگاه بسیار خوبی داشته است و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این زمینه موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و باید کوشید تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود در بخش ورزش بازگردد و این مهم تنها با حمایت مسئولان امکانپذیر است.

https://hoorkhabar.ir/5454کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.