بازسازی اماکن ورزشی خرمشهر از اهداف برگزاری مسابقات جهانی در این شهر است

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بازسازی اماکن ورزشی خرمشهر را یکی از اهداف برگزاری مسابقات بین المللی در این شهر دانست.

فرامرز کیانی‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای در خرمشهر، اظهار کرد: خوزستان ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات جهانی را دارد که با برگزاری این دور مسابقات جهانی در خرمشهر به دنبال ثابت کردن این امر و اثبات قابلیت خرمشهر به جهان هستیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی برای پذیرش میزبانی برگزاری مسابقات جهانی دوم در خرمشهر با فاصله کوتاهی از برگزاری مسابقات جهانی کشتی در آبادان، حضور مقتدایی استاندار خوزستان است که به طور مداوم پای کار بوده و از ورزش حمایت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خرمشهر به برشماری سایر اهداف برگزاری این مسابقات جهانی در خرمشهر پرداخت و عنوان کرد: این رشته رشته‌ای صد در صد ایرانی است و با این اقدام کمکی به توسعه این رشته ایرانی در سطح جهان می‌شود همچنین برگزاری این مسابقات در خرمشهر می‌تواند فرصتی برای بازسازی اماکن ورزشی این شهر باشد. وی تصریح کرد: بازسازی مجموعه ورزشی شهید جهان آرا و سالن ورزشی خلیج فارس این مجموعه به این راحتی امکان پذیر نبود و با این میزبانی به دنبال بازسازی این اماکن ورزشی هستیم که می‌توانند برای سال‌های متمادی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

کیانی‌زاده درپایان متذکر شد: با توجه به اینکه این رویداد در خرمشهر یک رویداد بزرگ ملی قلمداد می‌شود انتظار داریم همانطور که در برگزاری مسابقات کشتی دیده شد، مسئولان خرمشهری و در رأس آن‌ها کمیته‌های تخصصی، بر برگزاری آبرومندانه این مسابقات همت ورزند.

https://hoorkhabar.ir/536012کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.