اگر حصر میرحسین و کروبی نبود چه بسا شاهد وقوع اتفاقات سوریه در ایران بودیم/تظاهر و قیافه حق به جانب خاتمی مردم را فریب نمی دهد

نماینده مردم خورستان در مجلس خبرگان اظهار داشت:دیدار خاتمی قبل از انتخابات با بعضی از سردمدارن صهیونیستی و انقلاب های مخملی ارتباطاتی داشت و موضع وی در طول فتنه به عنوان یک ساختارشکن که غیرقانونی عمل کرده است قابل انکار نیست.

آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز در خصوص حماسه ۹ و فتنه ۸۸ اظهار داشت:یکی از نقاط برجسته حماسه ۹ دی مردمی بودن آن است همه مردم چه آنها که به کاندیدای پیروز رای داده بودند چه آنها که به دیگران رای داده بودند همگی آمدند فقط منافقین و فتنه گران خارج از گود ماندند و در حماسه ۹ دی ۸۸ راه پیدا نکردند و خود را از کشتی انقلاب بیرون انداختند.

وی ادامه داد:غیرت و حمیت اسلامی و ولایی مردم در حماسه ۹ دی از دیگر نقاطی است که این واقعه را در تاریخ انقلاب اسلامی برجسته کرده است مردم وقتی دیدند منافقین وضدانقلاب ها شعائرحسینی را نشانه گرفته اند غیرتشان به جوش آمد و این حماسه رقم خورد.

آیت الله حیدری تاکید کرد:نقش خاتمی در فتنه گری بارز بود وی البته می خواست در فتنه خودش را معتدل نشان دهد ولی حضورش در کارهای غیرقانونی بعد از انتخابات و حضور در تظاهرات غیرقانونی را نمی تواند منکر شود حضور وی کروبی و میرحسین موسوی در تجمعات غیرقانونی ساختار شکنی بود.

وی ادامه داد:اینها می توانستند اعتراضات خود را از راه قانونی دنبال کنند اما راه غیرقانونی را در پیش گرفتند و فتح باب کردند و بهانه دست افراد جاهل و ضدانقلاب دادند که آن قضایا را پیش آوردند.

نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد:حرف های اقای خاتمی قبل از اتمام شمارش آرا و نام بردن از میر حسین به عنوان رئیس جمهور زمینه سازی برای فتنه گری بود.

وی ادامه داد:دیدار خاتمی قبل از انتخابات با بعضی از سردمدارن صهیونیستی و انقلاب های مخملی ارتباطاتی داشت و موضع وی در طول فتنه به عنوان یک ساختارشکن که غیرقانونی عمل کرده است قابل انکار نیست.

امام جمعه موقت اهواز گفت:البته خاتمی سعی می کند یک قیافه حق به جانبی به خود بگیرد اما مردم هوشیارتر از این هستند که این تظاهر و قیافه حق به جانب آنها را فریب دهد.

آیت الله حیدری تاکید کرد:مردم در ۹ دی حکم را برای فتنه گران صادر کردند و بالاخره نظام به این نتیجه رسید که در حال حاضر آنها را در حصر نگه دارد این حصر هم برای کارهای غیرقانونی آنها بعد از انتخابات نیست.

وی افزود:در سال ۸۹ بعد از موج بیداری اسلامی که به وجود آمد امریکا و اسرائیل توطئه ای مبنی بر انحراف بیداری اسلامی چیدند و دنبال فرافکنی بود و می خواستند بیداری اسلامی که علیه رژیم صهونیستی در حال شکل گیری بود را علیه ایران به کار بگیرند تا در ایران قبل از سوریه دست به آشوب بزنند و کاندیدای این طرح در ایران کروبی و میرحسین موسوی بودند.

امام جمعه موقت اهواز  اظهار داشت:کروبی و میرحسین موسویدر ۲۵ بهمن ۸۹ بیانیه دادند که راهپیمایی راه بیندازند و شبیه همان حرکت های مخالفین سوریه که بعدها علیه اسد راه انداختند در ایران راه بندازند که اگر حصر اینها صورت نمی گرفت چه بسا شاهد وقوع اتفاقات سوریه در ایران بودیم.

وی افزود:میرحسین موسوی و کروبی جرمی بالاتر از فتنه گری مرتکب شدند و اینها به خاطر این قصه در حصر قرار گرفتند متاسفانه هیچ اظهار ندامتی نکردند نظام با اینها با مدارا و رافت و رحمت بالایی برخورد کرده است والا مسنحق مجازات خیلی سنگین تری بودند در آینده خواهند نوشت که چه توطئه بزرگی برای براندازی انقلاب اسلامی چیده شد و کسانی که انقلابی دیروز بودند می خواستند چه بلایی بر سر انقلاب بیاورند خدا می داند.

وی ادامه داد:کسانی که دستشان به فتنه ۸۸ الوده است دنبال فراموشی این فتنه هستند می خواهند دیگران فتنه را فراموش کنند تا اینها به حیات خود ادامه دهند اینها می خواهند با سکوت صورت مسئله را عوض کنند تا مردم پیگیر ارتباط آنها فتنه گران نباشند.

https://hoorkhabar.ir/534122کپی شد!
52