نمایش دو فیلم سینمایی با مضمون نماز در سینماهای اهواز

همزمان با بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود دو فیلم سینمایی با مضمون نماز در سینما بهمن و هلال اهواز روی پرده می رود.

فیلم های سینمایی “سر به مهر” به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و “گهواره ای برای مادر” به کارگردانی پناه بر خدا رضایی از ششم تا هشتم دی ساعت ۱۹:۳۰ در سینما بهمن و از نهم تا یازدهم دی ۹۳ ساعت ۱۸ در سینما هلال پخش خواهند شد.

هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله نویسندگان فیلمنامه “سر به مهر” هستند و لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی بازیگری در این فیلم را برعهده دارند.

این فیلم مضمونی اجتماعی با موضوع نماز دارد. “سر به مهر” داستان دختری است که کمک‌های یک دوست باعث بهبود شرایطش می‌شود.

“گهواره‌ای برای مادر” فیلمی به نویسندگی حسین مهکام ساختهٔ سال ۱۳۹۱ است و الهام حمیدی، امیر آقایی، چکامه چمن‌ماه، غزل صارمی، فرحناز منافی ظاهر، افسر اسدی، هایده حائری، مهران رجبی و نیکا خسرو آبادی هنرپیشگان این فیلم هستند.

فیلم داستان دختری است که در دانشگاه مسکو ادبیات روسی می‏خوانده اما به یک باره مسیر زندگی اش را عوض می‏کند و به ایران برمی‏گردد.

همزمان با برگزاری اجلاس۳۰ فیلم کوتاه مطرح از فیلمسازان سراسر کشور با موضوع نماز و نیایش در نمایشگاه پخش خواهد شد و جلسات نقد و بررسی فیلم ها با حضور استادان و پیشکسوتان این حوزه برگزار خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/533862کپی شد!
55