حماسه ۹ دی نشان‌دهنده حمایت همه‌جانبه مردم از ولایت فقیه است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: حماسه ۹ دی سال ۸۸ نشان‌دهنده حمایت همه‌جانبه آحاد مردم از نظام و ولایت فقیه است.

صید عیسی دارایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: در روز ۹ دی مردم به خیابان‌ها آمدند و حمایت همه‌جانبه خود را از نظام و ولایت مطلقه فقیه در برابر فتنه‌گران و آشوبگران به خوبی نشان دادند.

وی افزود: این حضور و حماسه نشان از بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم ما دارد و این حماسه‌ای است که باید برای همیشه زنده نگه داشته شده و زوایای آن برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فتنه‌گران و معاندان در ایام پس از انتخابات و با شعار تقلب به دنبال براندازی نظام بودند اما حضور میلیونی مردم در روز ۹ دی در سراسر کشور خط بطلانی بر خیال‌های خام آنان کشید.

دارایی بیان کرد: حرکت و حماسه روز ۹ دی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای انقلاب بود، زیرا در این روز مردم با همان شور انقلابی  وارد میدان شده و حماسه‌ای دیگر رقم زدند که در تاریخ کشور ماندگار شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: بعد از انتخابات عده‌ای علیه جمهوری اسلامی و مبنای اصلی آن یعنی ولایت فقیه شعار داده و اموال عمومی را به آتش کشیدند که این کار آنان چیزی جز فتنه و آشوب نبود و کسانی که می‌گویند این افراد دنبال حق و حقوق خود بودند انسان‌های ساده‌لوحی هستند.

این نماینده مجلس در پایان افزود: در روز ۹ دی امسال بار دیگر مردم ولایت‌مدار و انقلابی اندیمشک با حضور گسترده خود در مصلای جمعه این شهرستان با آرمان‌های حضرت امام (ره)، انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/532915کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.