هلاکت ۱۶ تروریست چچنی/پیشروی ارتش سوریه در حمص

در جریان درگیری‌ ارتش سوریه با گروه‌های مسلح در ریف شمالی لاذقیه این نیروها موفق شدند، «ابو علی الزیبق»، سرکرده گروه «عمر المختار» را به هلاکت برسانند، از حمص نیز گزارش شده که پیشروی ارتش سوریه در این شهر با موفقیت ادامه دارد.

در جریان درگیری‌های امروز سه‌شنبه نیروهای ارتش سوریه با گروه‌های مسلح تروریستی در منطقه ریف شمالی لاذقیه این نیروها موفق شدند، «ابو علی الزیبق»، سرکرده گروه تروریستی «عمر المختار» را به هلاکت برسانند.

– در جدیدترین تحولات میدانی شهر حمص واقع در مرکز این کشور، نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده‌ای را در مناطق مختلف شهر حمص آغاز کردند و در همان ساعات اولیه موفق شدند، ضمن پیشروی در منطقه «حمیدیه» و تسلط بر ده‌ها ساختمان مسکونی در این منطقه، ۵ مجتمع بزرگ مسکونی را نیز کوی «جوره الشیاح» حمص از عناصر مسلح پاکسازی کنند. عملیات ارتش سوریه در مناطق باب هود و وادی السایح نیز جریان دارد.

هلاکت ۲۵ تروریست تکفیری در کمین ارتش سوریه در ادلب و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر.

هلاکت ۱۶ تروریست چچنی وابسته به گروه تروریستی موسوم به «کتیبه مهاجرین و انصار» در کوی جمیعه الزهراء در شمال غربی حلب.

– از شهرک ملیحه در غوطه شرقی دمشق و همچنین کوی الراموسه در حلب گزارش شده که درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه با عناصر مسلح در جریان است.

– یک فروند هواپیمای روسی حامل ۱۵ تُن مواد غذایی و دارویی و پزشکی و کمک‌های امدادی ساعتی پیش در فرودگاه باسل اسد لاذقیه بر زمین نشست.

https://hoorkhabar.ir/5328کپی شد!
123