معاون وزیر علوم خواستار شد : عدم نگرش سیاسی به انتصابات در دولت یازدهم

معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: نباید به این انتصابات صورت گرفته در دولت یازدهم با نگرش سیاسی نگاه کنیم.

سید ضیاء هاشمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز که ظهر امروز در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: مراسم تودیع یک سنت حسنه در دانشگاه است به دلیل این که مدیری از این مجموعه جدا نخواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین از دکتر مروتی تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم همچنین به دکتر رعایابی به دلیل انتخاب شدن شان به مسئولیت جدید تبریک می‌گویم.

معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در این سال که به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است می بایست با جدیت بیشتری در عرصه شکوفا شدن فرهنگ گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: جابه جایی در مدیریت دانشگاه‌ها یک امر طبیعی است، وقتی مدیری مسئولیتی را قبول می‌کند روزی هم رفتنی می‌شود و هر آمدنی رفتنی دارد.

هاشمی ادامه داد: نباید به این جا به جایی با نگرش سیاسی نگاه کنیم چرا تصور می‌کنیم که جابه جایی‌های دولت در وزارت علوم زیاد بوده‌است به هیچ وجه این گونه نیست، در دولت قبل جابه جایی‌های بیشتری صورت گرفته بود.

وی بیان کرد: عده‌ای می‌خواهند این گونه وانمود کنند که داس تغییر در دولت امید است که به این شکل نیست.

معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان این که وضعیت دانشگاه چمران امیدوارکننده است بیان کرد: در یک دانشگاه پویا همیشه اختلاف سلیقه وجود دارد، در  ایران هم این گونه است نباید کسانی را که انتقاد می‌کنند را حذف کرد بلکه باید به انتقادهای آنها گوش دهیم.

https://hoorkhabar.ir/5308کپی شد!
138
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.