هلال احمر خرمشهر نیازمند آمبولانس برای خدمات‌رسانی است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: هلال احمر خرمشهر نیازمند آمبولانس برای خدمات‌رسانی است.

عبدالله سامری امروز در حاشیه مراسم نشست با اعضای جمعیت هلال احمر خرمشهر مشکلات موجود در این جمعیت را مشکلات قدیمی خواند و اظهار کرد: این مشکلات بر اثر عدم رسیدگی و حل آن‌ها به یک معضل تبدیل شده‌اند.

وی از جمله مطالبات اعضای جمعیت هلال احمر خرمشهر را بحث استخدام اعضای قراردادی و افتخاری عنوان کرد و گفت: از جمله پیگیری‌های صورت گرفته اختصاص سهمیه برای استخدام نیروهای قدیمی است که سال‌ها در هلال احمر به صورت قراردادی و افتخاری خدمت کرده‌اند و اکثر آنها تحصیل کرده و فارغ التحصیل دانشگاهی هستند که با گذشت زمان شرایط سنی استخدام را از دست می‌دهند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس، مشکلات مهم هلال احمر خرمشهر را مطرح کرد و عنوان داشت: در هلال احمر مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که فقدان آمبولانس و خودرو از جمله این کمبودها است.

سامری ادامه داد: اینجانب به عنوان نماینده مردم مشکلات را از مسئولان عالیرتبه جمعیت هلال احمر پیگیری خواهم کرد و از مدیر جمعیت هلال احمر خرمشهر نیز می‌خواهم تا در کنار من باشد تا اگر زمانی در موارد مورد پیگیری به هر دلیلی وقفه ایجاد شد او بتواند آن‌ها را ادامه داده و به سرانجام برساند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضا مکانی برای تمرین تیم غریق نجات درخواست کردند، که از طریق تربیت بدنی اقدام خواهد شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس تصریح کرد: در رابطه با خودروی مورد نیاز جمعیت هلال احمر خرمشهر شش ماه پیش این موضوع را دنبال کرده‌ام و قول مساعد داده بودند اما تاکنون این خودرو به هلال احمر تحویل داده نشده است.

سامری در رابطه با موضوع عملکرد شهرداری و فضای شهر توضیحاتی مطرح کرد و با انتقاد از اقدامات شهردارهای سابق افزود: شهرداران سابق مسئول نبودند و شهرداری را فدای مسائل سیاسی خود کردند.

وی به شهردار فعلی اشاره کرد و گفت: شهردار خرمشهر، شهرداری را با ۲۵ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و اگر پیگیری در زمینه‌های ارزش افزوده و حق آلایندگی نبود همچون گذشته ماه‌های طولانی قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نیز نمی‌شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر حقوق کارکنان شهرداری به صورت مستمر و ماهیانه پرداخت می‌شود و با این حال، امکانات و ابزارآلات موجود در شهرداری به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای شهر نیست.

https://hoorkhabar.ir/52962کپی شد!
178
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.