بازدید سرزده سرپرست منطقه چهار و اعضای شورای شهر از محله خبینه

سرپرست شهرداری منطقه چهار به همراه دو تن از عضای شورای شهر در محله خبینه حضور پیدا کردند و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی نمودند.
در این بازدید سرزده، مردم ،مشکلات محله را که انباشت زباله و عدم رسیدگی به فاضلاب شهری  و آسفالت منطقه بود را با مسؤولین شهرداری و اعضای شورای شهر درمیان گذاشتند.
سرپرست منطقه نیز در این بازدید به شهروندان  محله خبینه قول داد در اسرع وقت انباشته شدن زباله ها را رفع می کند اما در مورد آسفالت خیابانها،  متذکر شد که باید سازمان آب و فاضلاب اهواز اول بحث فاضلاب  منطقه را حل کند تا بتوانیم برای آسفالت اقدام کنیم.
فکوریان در خصوص مشکلات این محله گفت: این منازل سند شش دانگ ندارند و باید اداره ثبت و مسکن و شهرسازی این مشکل را حل کند و اداره بهداشت نیز بحث بهداشتی  منطقه را رفع کند.
سرپرست منطقه چهار  افزود: حمل پسماند منطقه را انجام خواهیم داد و در صورت حل شدن مشکل فاضلاب، خیابانها را آسفالت خواهد کرد.وی متذکر شد: محله خبینه از محلاتی است که  به آن توجه خاصی نمی شود ولی ما با رفع موانع اداری، میتوانیم  مشکلات این منطقه را تا حد امکان رفع کنیم.
 علی ناصری عضو شورای شهر نیز در این دیدار گفت:رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان یکی از وظایف اصلی اعضای شورا است و باید با پیگیری، مشکلات این محله از طریق اداره آب و فاضلاب و شهرداری حل کنیم.
با سرزدن به این مناطق و پیگیری مستمر مشکلات این محلات می توانیم آنها را رشد دهیم. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سواری عضو شورای شهر نیز با بیان اینکه مشکلات را می توان با تعامل و هماهنگی رفع نمود گفت: ما بر این باوریم که با نظارت شورای شهر بر تمامی امور شهر می توانیم قدم های خوبی برداریم و شهر را توسعه دهیم.
خنافره نیز گفت: در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان تمامی مشکلات شهر را با بهره گیری از الگوهای صحیح فرهنگی و مدیریت جهادی حل کنیم و نیز مشکلات چنین محله هایی را می توان با ورود مدیریت شهری با بحث فرهنگ سازی مناسب در سطح مناطق رفع می گردد.
وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما برای آنها هرچه کار کنیم کم کار کردیم.
https://hoorkhabar.ir/5243کپی شد!
41