عبدولی: به واکس زدن کفش‌های زائران امام حسین(ع) افتخار می‌کنم + تصویر

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم‌ملی با بیان این‌که به دلیل سفر به کربلا نتوانسته در اردوی تیم‌ملی حاضر شود، گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار است.

 

سعید عبدولی درباره علت غیبت خود در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: به علت سفر به کربلا نتوانستم خود را به اردوی تیم ملی برسانم اما ان‌شاالله در اردوی بعدی تیم‌ملی حاضر می‌شوم و پا به پای سایرین تمرین خواهم کرد.

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم‌ملی تصریح کرد: اگر مسوولان تیم‌ملی من را به اردوی بعدی دعوت کنند قطعا در تمرین‌ها حاضر می‌شوم، چرا که به حضور در تمرین‌های تیم ملی افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم‌ملی را در جریان دلیل غیبت خود گذاشته‌ است یا خیر؟ گفت: تا الان نتوانسته‌ام با پازاج در این باره صحبت کنم. پس از بازگشت از کربلا در حال دادن نذری برای امام حسین (ع) هستیم و نتوانستم با سرمربی تیم ملی تماس بگیرم. مطمئنا در اولین فرصت او را در جریان این موضوع خواهم گذاشت.

عبدولی درباره حال و هوای کربلا در روز اربعین سید و سالار شهیدان خاطر نشان کرد: واقعا زبان از توصیف حال و هوای کربلا و بین‌الحرمین در روز اربعین قاصر است. نمی‌دانم چه بگویم وقتی می‌بینیم جمعیتی نزدیک به ۲۰ میلیون نفر برای زیارت و عرض احترام به امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) گرد هم می‌آیند، انسان مات و مبهوت می‌شود. من نیز درخواست‌های زیادی از جمله برای سلامتی خانواده، دوستان و تمام مردم داشتم که آن را از امام حسین (ع) طلب کردم.

2014-12-15_16-05-51

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۱ استانبول درباره واکس زدن کفش‌های زوار امام حسین (ع) نیز گفت: در چذابه وقتی زائران کربلا قصد بازگشت به ایران را داشتند کفش‌هایشان را واکس می‌زدم یا با مشت و مال آن‌ها سعی می‌کردم خستگی را از بدن‌هایشان دربیاورم. به این کار افتخار می‌کنم چرا که همه هستی ما از وجود و نام مبارک امام حسین (ع) است.

https://hoorkhabar.ir/513188کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.