بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

معاون وزیر راه و شهرسازی، روز گذشته از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بازدید و وضعیت اعزام زائرین به عتبات عالیات و سفر به کشور عراق را بررسی کرد.

 

داوود کشاورزیان در حاشیه این بازدید طی جلسه‌ای با حضور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان، با تخصیص مبلغ ۱۴ هزار میلیارد ریال جهت به‌سازی آسفالت محوطه پارکینگ پایانه مرزی شلمچه موافقت کرد.

وی همچنین از پیگیری احداث سالن مسافربری با زیر بنای ۴۵۰۰ متر مربع در پایانه شلمچه جهت رفاه حال مسافرین و زائرین عتبات عالیات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کشاورزیان گفت: اعتباری به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال برای ساماندهی محور بستان – چذابه اختصاص می‌یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان خوزستان از پایانه بار بندر امام خمینی (ره) بازدید و ضمن بررسی وضعیت حمل بار و بازدید از تأسیسات پایانه، سالن اعلام بار و محوطه پارکینگ کامیون‌ها، دستور تخصیص اعتبار به میزان ۳ هزار میلیارد ریال جهت تعمیر و نگهداری سالن استراحت رانندگان، حمام و سرویس‌های بهداشتی، بخشی از آسفالت محوطه همچنین سردرب و رمپ‌های ورودی و خروجی دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه این بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن تشکیل جلسه با مسئولین تشکل‌های صنفی رانندگان صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و حضور در جمع رانندگان کامیون به سؤالات آنان پاسخ‌ داد.

https://hoorkhabar.ir/506608کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.