انعقاد ۷۸۰ میلیون تومان قرارداد در شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان

دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش در خوزستان از انعقاد ۷۸۰ میلیون تومان قرارداد توسط شرکت‌های دانش‌بنیان استان با در نظر گرفتن ردیف بودجه‌ای مشخص خبر داد.

بابک مختاری ظهر امروز در نشست هفته پژوهش با اصحاب رسانه اظهار کرد: کمیته اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش از نمایندگان استانداری، دانشگاه شهید چمران و بیشتر دستگاه‌های صنعتی استان تشکیل شده است.

وی افزود: وظیفه اصلی کمیته اجرایی هفته پژوهش، برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش است که این نمایشگاه همه ساله برگزار می‌شود و برای ایجاد ارتباط مردم عادی با علم و پژوهش و ایجاد ارتباط نزدیک در این زمینه، این نمایشگاه از دل دانشگاه به نمایشگاه بین‌المللی خوزستان انتقال یافت.

مختاری گفت: نمایشگاه هفته پژوهش در سال جاری مقارن با نمایشگاه کتاب خوزستان است که افتتاحیه آن ۲۴ آذرماه جاری و اختتامیه در ۲۷ آذر ماه خواهد بود.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش در خوزستان با بیان اینکه ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود، گفت: فضاهای نمایشگاه تا الان کاملا پر شده و ۳۵ دستگاه اجرایی در ۷۷۹ مترمربع و ۲۹ شرکت خصوصی در ۲۱۶ مترمربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش به دلیل تقارن با ماه صفر حدود ۱۰ روز پس از پایان نمایشگاه برگزار می‌شود که مصادف با هفتم دی‌ماه سال جاری در سالن شهید هاشمی استانداری خواهد بود.

مختاری خاطرنشان کرد: در برنامه هفته پژوهش سال جاری طبق روال، برنامه‌های نشست تخصصی برگزار خواهد شد و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان نیز برنامه‌های تور مهارتی را در این هفته برگزار می‌کند.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری هفته پژوهش در خوزستان در پایان با بیان اینکه تاکنون ۴۱ شرکت دانش‌بنیان به ثبت رسیده‌اند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل نداشتن ردیف بودجه‌ای، قراردادهایی به ثبت نرسید اما در سال جاری با در نظر گرفتن ردیف بودجه‌ای، به میزان ۷۸۰ میلیون تومان قرارداد منعقد شده است.

https://hoorkhabar.ir/503789کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.