تحویل ۴۰۰ واحد پروژه مسکن مهر نفت اهواز تا اردیبهشت ۹۴

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی ما برای پیشرفت پروژه بر اساس زمان‌بندی، جدی است و باید تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ۴۰۰ واحد آن آماده تحویل شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ششمین جلسه بررسی پیشرفت پروژه مسکن مهر نفت اهواز با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی در محل پروژه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه توسط مجری، مشاور و پیمانکار ارائه و در خصوص راهکارهای لازم به‌منظور شتاب‌بخشی و تکمیل این پروژه در زمان مقرر، تصمیم‌گیری شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، توجه به نیروی انسانی را از اولویت‌های این شرکت دانست و اظهار داشت: به لحاظ اهمیت این پروژه، ضمن بررسی وضعیت آن، دستورات ویژه‌ای برای تسریع در روند کار صادر شده است.

بیژن عالی‌پور افزود: تامین واحدهای مسکونی برای کارکنان یکی از عوامل مؤثر در ایجاد رضایت‌مندی نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری سازمان است و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص تکمیل پروژه مسکن مهر، تمام تمهیدات لازم را در چارچوب مقررات به کار خواهد بست.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای پروژه بیان کرد: برنامه‌ریزی ما برای پیشرفت پروژه بر اساس زمان‌بندی، جدی است و باید تا اردیبهشت‌ماه سال آینده ۴۰۰ واحد آن آماده تحویل شود.

سید محمد پژمان افزود: لازم است مجری و مشاور پروژه از هم‌اکنون کار طراحی و مطالعات امور زیربنایی مانند شبکه آب، برق، گاز و فاضلاب را انجام داده و اجرای آنها همزمان با ساخت واحدها صورت پذیرد تا در زمان اعلام شده به متقاضیان، واحدهای مسکونی ساخته شده قابل استفاده باشد.

وی با ابراز خرسندی از اعلام آمادگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب جهت انجام عملیات محوطه‌سازی این پروژه عنوان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن نیز امور روبنایی این پروژه از جمله احداث مدرسه، مسجد و سالن ورزشی را انجام خواهد داد به نحوی که مدارس تا مهرماه سال آینده آماده بهره‌برداری شوند.

مشاور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری نیز در این جلسه گفت: پروژه مسکن مهر نفت اهواز جزو معدود پروژه‌های فعال مسکن مهر در سطح کشور است و تمام توان خود را برای تکمیل آن به کار خواهیم گرفت.

محمد خانچی  تأکید کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های بزرگ کشور در زمینه ساختمانی بوده و با توجه به در نظر گرفتن کلیه کاربری‌های غیرمسکونی، قابلیت تبدیل شدن به یک شهرک کاملاً زیبا و متناسب با اصول معماری و شهرسازی را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این پروژه نسبت به زمان آغاز مجدد در شهریورماه امسال، سرعت چشمگیری داشته است گفت: بخش عمده‌ای از اعضای پروژه سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند و در صورت پرداخت سهم بقیه اعضا، سرعت پروژه افزایش خواهد یافت.

در این نشست، امیریان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز، دهقان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، خدری مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، حضور داشتند.

 گفتنی است پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب ۱۰۰ بلوک ۲۰ واحدی (دو و سه خوابه) از بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ در بلوار شهید هاشمی سپیدار اهواز آغاز شده است.

https://hoorkhabar.ir/495069کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.