با اجرای طرح ۵۵۰ هکتاری در خوزستان ۹میلیون و ۵۰۰هزار تن افزایش محصول کشاورزی خواهیم داشت/ اقتصاد اسلام نه سوسیالیستی است و نه کمونیست

در طرح رهبری تحت عنوان (R1) که منجر به احیاء ۵۵۰ هزار هکتار اراضی استان خوزستان میشود بالغ بر ۹/۵۰۰/۰۰۰ تن افزایش محصول کشاورزی را در برخواهد داشت.

مشاور و مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در نشست شورای اداری شهرستان امیدیه گفت : از آنجایی که روابط عمومی جاده صاف کن هر مدیری است لذا شرایط را فراهم میکند تا مدیر به راحتی بتواند اعمال مدیریت کند. .

وی افزود : مسئولین شهرستان ها به مثابه پارو زنان یک کشتی هستند که مدیر آن فرمانداری است و  ناخدای اصلی این کشتی مقام معظم رهبری است که در طوفان ها این کشتی را هدایت میکند.

مشاور استاندار خوزستان  ابراز داشت : در سفر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» که در سال ۱۳۷۵ به استان خوزستان طرحی به منظور احیای کشاورزی در دشت‌های استان خوزستان به محضر معظم‌له ارائه شد که به تصویب رسید و در دستور کار وزارتخانه‌های جهاد سازندگی، کشاورزی و نیرو قرار گرفت که با اجرای این طرح کمک بزرگی به بخش کشاورزی خواهد شد.

جمال درویش اضافه کرد : در طرح (r1) علاوه بر ۱.۵ میلیارد دلار اختصاص یافته از محل صندوق توسعه ملی، مبلغی معادل ۱۸ هزار میلیارد ریال از محل فاینانس با کشور چین و مبلغ ۸۹۰ میلیارد ریال از طریق فاینانس داخلی تأمین شده است که در آن ۶/۴۰۰/۰۰۰ هکتار حاصل خیز ، ۴/۷۰۰/۰۰۰ هکتار زمین زراعی لحاظ شده است که در راستای اجرای این طرح ۵۰۰۰ نفر بکارگیری شده است و سهم امیدیه نیز ۸/۶۰۰هکتار در اطراف آن میباشد و مجموعا بالغ بر ۹/۵۰۰/۰۰۰ تن افزایش محصول کشاورزی خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی استانداری اظهار داشت : طرح توسعه عملیات مناطق آزاد در بند ۱۱ سیاست های اقتصاد مقاومتی آمده است و اجرای آن بر اساس فرامین مقام معظم رهبری صورت گرفته است .

وی در پایان تصریح کرد : ما نباید از اینکه یک فرد سرمایه گذار از قبل یک سرمایه گذاری عظیم ملی سود چشم گیری میبرد نگران باشیم چرا که اقتصاد اسلام نه سوسیالیستی است و نه کمونیست و این موضوع نیز از نظر فقها مورد تایید است .

https://hoorkhabar.ir/478042کپی شد!
87
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.