رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: ایران امروز بر اساس قدرت مردمی و سیاستگذاری‌های مقام معظم رهبری نه تنها در منطقه بلکه در عرصه جهانی روی پای خود ایستاده است.

همایون قنواتی سوم آذر ماه در همایش بسیج و رسانه استان گفت: ما کشوری هستیم که تئوری و نگاه و افق و جهان‌بینی جدیدی را بر اساس هویت دینی، ملی و انقلابی به جهان عرضه کردیم.

 وی با بیان این که مسلما دشمنان همواره با این نگاه در طول تاریخ مشکل خواهند داشت و جریانی است که با یک گفتگو و مذاکره و تعامل حل نخواهد شد افزود: اصول و نگاه حقی در جهان وجود دارد که ما پرچم دار آن هستیم و سعی و تلاش و نگاه ما این است که کشور و سرزمینی را به عنوان یک معیار و الگو به جهانیان عرضه کنیم.

 او با اشاره به این که این جریان روزبه‌روز برای مردم ما هم روشن‌تر می‌شود و اگر به یکی ـ دو سال قبل بازگردیم فضای جدیدی را در بین همه مردم احساس می‌کنیم تصریح کرد: در حوزه بسیج نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

 قنواتی، اضافه کرد: اگر همه اقشار یک جامعه همه ظرفیت‌ها را جمع کنند برای منافع ملی و امکان حفظ ارزش‌های دینی بسیار قدرتمند است و باید به این قدرت افتخار کنیم که توانستیم بر اساس منافع ملی و ارزش‌های انقلابی، جریان عظیمی را ایجاد کنیم.

 وی با بیان این که در حوزه رسانه نیز آن چه ارزشمند است این است که رسانه‌ها در هر گروه، جریان و سازمان و نگاهی که هستند بر اساس قوانین جاری مملکت شئونات اسلامی مدیریت می‌شوند عنوان کرد: آنچه که بسیج را از همه موارد جدا می‌کند این است که تنها بر اساس معیارهای خاص و در جهت تحکیم فرهنگ مردم و با نگاهی دینی و ملی ایجاد شده است.

 او با اشاره به این که بسیج و رسانه باید از این حوزه استفاده کنند اظهار داشت: مردم خوزستان که به فرموده امام راحل (ره) دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند رسانه‌ها باید ببینند چه کمکی می‌توانند به آن‌ها بکنند و چه کاستی‌ها و کمبودهایی دارند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که رسانه‌ها باید برخی مشکلات و کمبودهای اجتماعی، انقلابی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به اطلاع مردم برسانند تاکید کرد: رسانه‌ها باید تاثیر خود را به عنوان یک رسانه خدمتگذار در جهت اهداف مردم به کار گیرند.

 وی ابراز امیدواری کرد همه ما در مسیر عزت و سربلندی با قدرت پیش رویم و ادامه داد: اگر ایران در ۳۵ سال قبل به عنوان قدرت منطقه بود آن را به اتکای ابرقدرت‌ها به دست آورده بود ولی امروز جریان عکس است.

 قنواتی یاد آور شد: ما بر اساس قدرت مردمی و رهبری مقام معظم رهبری و سیاستگذاری‌های ایشان توانسته‌ایم نه تنها در منطقه بلکه در عرصه جهانی بدون هیچ قدرت و کشوری روی پای خود بایستیم و در جهان سربلند شویم و این‌ها همه به برکت خون پاک شهدا است.

https://hoorkhabar.ir/472325کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.