آبادان مهیای میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه‌های جهان

فرماندار ویژه آبادان گفت: این شهر در حال آماده‌سازی برای میزبانی از نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه‌های جهان می‌شود.

عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه‌های جهان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان اظهار کرد: سابقه درخشان آبادان در عرصه ورزش، مسئولان متعهد و حمایت مالی سازمان منطقه آزاد اروند از عوامل اعطای میزبانی آبادان از این مسابقات است.

وی اضافه کرد: این یک رخداد بزرگ ورزشی و فرهنگی است که باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد.

فرماندار ویژه آبادان از معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود منطقه اعم از تاریخی، توریستی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان برخی از زمینه‌های معرفی این شهر به تمام جهان نام برد و تصریح کرد: کشورهای جهان از دیرباز شهر آبادان را به واسطه فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های اقتصادی و تجاری می‌شناسند.

شهبازی با اشاره به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم آبادان یادآور شد: به طور قطع میزبانی بسیار خوبی را در آبادان شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار همچنین عنوان کرد: مسابقات کشتی فرنگی لیگ باشگاه‌های جهان با حضور ۱۴ تیم از کشورهایی همچون روسیه، اوکراین، قرقیزستان، ترکیه و غیره در ۱۳ و ۱۴ آذرماه امسال در آبادان برگزار می‌شود.

شهبازی افزود: طبق اعلام فدراسیون کشتی تیم‌های شرکت‌کننده دو روز پیش از آغاز مسابقات وارد شهر آبادان می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری بین‌بخشی دستگاه‌های شهری برای ایجاد فضای مناسب برای حضور تیم‌ها از این میزبانی به مثابه آبروی نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: وجود امنیت مناسب در شهر آبادان، مهمان‌نوازی مردم و همکاری و تلاش مسئولان بسترهای مناسب برگزاری این مسابقات است.

به گفته فرماندار ویژه آبادان، همراهی مسئولان فدراسیون کشتی ایران و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کشتی خوزستان از آبادان در ارتقای وضعیت میزبانی ضروری است.

معاون استاندار خوزستان در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مقتدایی استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در راستای کمک و حمایتشان برای میزبانی و برگزاری مسابقات در آبادان قدردانی کرد.

https://hoorkhabar.ir/457935کپی شد!
60
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.