مهم‌ترین بستر برای ایجاد اشتغال در خوزستان صادرات است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین بستر برای ایجاد اشتغال در خوزستان صادرات است، گفت: استان ما با عراق مشترکات بسیاری دارد و زمینه‌های صادرات به این کشور وجود دارد، اما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی جای شعار و طرح کلیات نیست و در این حکومت رسالت مهمی که بر عهده همه است آن است که آنچه شعار داده می‌شود به مرحله عمل برسد و عینیت بخشیده شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین بحث جامعه مسئله اشتغال است، افزود: تورم و مسائل دیگر هم به مسئله اشتغال مرتبط می‌شود در بحث تربیتی و دینی ایجاد اشتغال عمل صالح در جامعه ما این است.

حسن‌زاده گفت: کسانی که کارآفرین هستند واقعا یک کار بسیار خوب عبادتی است و عبادتی بالاتر از ایجاد اشتغال نیست.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه در استان مهم‌ترین بستر برای ایجاد اشتغال صادرات است، تصریح کرد: استان ما با کشور عراق مشترکات دینی و اعتقادی بسیاری دارد و زمینه‌های صادرات به این کشور وجود دارد اما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: آنچه بر عهده مسئولان است نظارت بر کیفیت آنچه صادر می‌شود، چرا که اگر کیفیت کم باشد، فرصت را از دست خواهیم داد.

حسن‌زاده کار دولت را نظارت بر مسئله صادرات و به ویژه در استان خوزستان دانست و گفت: استاندار خوزستان به لحاظ ایجاد اشتغال در مسائل اجرایی استان، به خوبی عمل می‌کند و با تجربه و شناختی که از استان دارد، در اتخاذ تصمیمات شجاعانه عمل می‌کند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: اگر بخواهیم در بستر طبیعی مقررات، استان را از این وضع بیرون آوریم امکان‌پذیر نیست؛ لذا وجود استاندار با تدبیر در رأس مسائل اجرایی استان بسیار ارزشمند است.

https://hoorkhabar.ir/456678کپی شد!
94
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.