بررسی راهکارهای رفع موانع اجرای ۵ تصفیه‌خانه جدید فاضلاب در خوزستان

معاون مهندسی و توسعه آبفای خوزستان گفت: شناسایی و رفع موانع اجرایی ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب در کاهش زمان اجرای این طرح بسیار موثر است.

امیر امیدی در نشستی که به‌منظور شناسایی و رفع موانع اجرایی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ۵ شهر جنوبی استان با حضور مجریان طرح، مشاوران و پیمانکار گروه مشارکت تشکیل شد، بر اجرای هدفمند تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تاکید کرد.

وی با بیان این‌که اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب از طریق فاینانس بین‌المللی برای اولین‌بار در استان محقق شده است، بر لزوم اجرای صحیح و سریع کار تاکید کرد و افزود: شناسایی و رفع موانع اجرایی پیش از شروع عملیات اجرایی در تحقق این خواسته موثر است.

همچنین پیمانکار گروه مشارکت ایران و چین با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه از آمادگی این گروه برای اجرای سریع پروژه خبرداد و گفت: با توجه به این‌که در اجرای این طرح مشکل مالی مطرح نیست، با کمک و همکاری کلیه عوامل اجرایی می‌توان در مدت زمان کمتری این پروژه‌ها را به سرانجام رساند.

در این نشست مشکلات و موانع اجرایی موجود عنوان و پیشنهادها و راهکارهای لازم از سوی مجریان طرح، مشاوران و پیمانکار گروه مشارکت ایران و چین به بحث و بررسی گذاشته شد تا پیش از اجرای پروژه موانع اجرایی برطرف شود.

https://hoorkhabar.ir/451320کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.