تقویت شبکه برق زیتون کارمندی اهواز

با نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور، ولتاژ شبکه برق منطقه زیتون کارمندی شهرستان اهواز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تقویت شد.

محمد فاطمی‌منش، مدیر امور برق منطقه پنج شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده از ابتدای امسال به منظور تقویت ولتاژ برق، دستور کار ظرفیت‌سنجی جهت بهبود کیفیت ولتاژ برق در مناطق مختلف انجام و در نهایت نسبت به صدور دستور کار نصب تعداد ۶ دستگاه ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت ۲۰۴۵ کیلو ولت آمپر بر روی شبکه برق قسمت‌های مختلف زیتون کارمندی اقدام شد که با این‌ اقدام علاوه بر تقویت ولتاژ برق مشترکین مناطق مذکور، زمینه بهبود و پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی‌های اتفاقاتی نیز فراهم شده است.

وی افزود: به همین منظور تعداد ۶ دستگاه ترانسفورماتور در حوزه این مدیریت که در طول تابستان گذشته دچار نقص فنی شده بودند، تعویض شد. همچنین نسبت به اصلاح سیم‌های شبکه فشار ضعیف فرسوده که باعث بروز نوسان ولتاژ برق در این مناطق شده بود، اقدام لازم به‌عمل آمده است.

فاطمی‌منش بیان‌کرد: در حال حاضر تعداد بیش از ۶۶ هزار مشترک از شبکه برق منطقه ۵ بهره‌مند هستند که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۸۰ انشعاب جدید واگذار شده که این مهم نیاز به افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای شبکه برق داشته است و با اجرای این عملیات زمینه پایداری شبکه برق فراهم می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/447631کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.