حتی اگر کشته شویم و سال ها در بیابان های تفتیده جنوب بمانیم، باز هم پیروزیم

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مراسم تحویل ۷۵ شهید تفحص شده در شلمچه طی سخنانی به مناجات با شهدا پرداخت و گفت: ای شهدای عزیز که یک روزی از همه وابستگی های دنیا بریدید ، از پدر ،مادر ،فرزند و مال و منال برای عزت و افتخار ما گذشتید و برای عزت دین و این خاک پاک ، سر به میدان نهادید و همچون اباعبدالله الحسین (ع) وارد صحنه نبرد شدید.

وی ادامه داد: ای شهدایی که آمدید به امام تان لبیک گفتید وما را به این باور رساندید که در مقابل دشمنان جز خدا بر کسی اتکا نکنیم.

شاهوارپور خاطرنشان کرد: امروز ما باور کردیم که اگر خدا را باور کنیم حتی اگر کشته شویم و سال ها در میان میدان های مین و سیم های خاردار و در بیابان های تفتیده جنوب بمانیم ، باز هم پیروزیم.

وی افزود: ای شهدا ، امروز همه ما ، جوانان و نوجوانان ، ارتشی و پاسدار ، روحانی ومسئول ، همه و همه آمده ایم که بگوییم ما برادر و خویشاوند شما هستیم.آمده ایم تا بگوییم اگر هنوز که هنوز است چشمان مادرانی بر کوچه ، منتظر بازگشت شما هستند اما پدران و مادران صبور دیگری هستند که به شما وصل می شوند و شما را همچوم فرزندان خود در آغوش می گیرند.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت اظهارداشت: امروز ما آمده ایم که بگوییم شما افتخار و اسطوره های ما و قهرمانان ملی ما هستید و هرجا محل دفن شما باشد زیارتگاه مردم ما خواهد شد.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: امروز اگر استقلالی داریم ، اگر ملت مطیع و گوش به فرمان رهبری است به برکت تبعیت شما از امام و ولایت بود.به برکت دفاع جانانه شما از راه امام حسین(ع) بود.به برکت ولایتمداری شما امروز هیچ کودک شش ماهه ای برای آب به میدان نخواهد رفت زیرا از شما آموختیم که رهبرمان و امام مان نباید تنها بماند.

وی گفت: ای شهدای عزیز که روحتان در این مکان حاضر است ، از شما التماس دعا داریم و استدعا داریم که دست ما را بگیرید.ما با دستانی خالی جامانده ایم و انتظار می کشیم به راهی که شما رفتید رهنمون شویم.

سردار پاسدار شاهوار پور در پایان خاطرنشان کرد: توصیه شهدا به ما این است که امام را رها نکنیم.این شهدا در آن روزهای سخت از همه دنیای خودشان بریدند و آمدند و جانفشانی کردند.امروز نیز ما نباید امام خامنه ای این سید عزیز را تنها بگذاریم.این تنها راه دفاع از ارزش ها و پاسداری از شرف و عزت این کشور است.

https://hoorkhabar.ir/446525کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.