برای ویزای اربعین به دلال ها و کنسولگری عراق مراجعه نکنید / چیزی به اسم خروج بدون ویزا نداریم

ناصر حویزاوی اظهار داشت:اگر کسی ویزا نداشته باشد در مرز عراقی ها ویزای ۸۱ دلاری برای او صادر می کنند و چیزی به نام اینکه نیاز به ویزا نیست وجود ندارد ما عملا تست کردیم عده ای را فرستادیم عراق آنها را نپذیرفت و از آنها دلار برای ویزای اضطراری مطالبه کرد.

ناصر حویزاوی مدیر کل حج و زیارت استان خوزستان در خصوص صدور ویزای اربعین گفت: زائرین اربعین حسینی حتما برای اخذ ویزا به دفاتر معرفی شده توسط حج و زیارت مراجعه کنند و از رجوع به دلال ها و کنسولگری عراق در اهواز جدا خودداری کنند.

وی در خصوص شایعه آزاد بوددن تردد در مرز اظهار داشت:برای خروج از مرز حتما گذرنامه لازم است و برای ورود به کشور عراق باید ویزا داشته باشید این یک قانون بین المللی است.

حویزاوی ادامه داد:اگر کسی ویزا نداشته باشد، در مرز عراقی ها ویزای ۸۱ دلاری برای او صادر می کنند و چیزی به نام اینکه نیاز به ویزا نیست وجود ندارد ما عملا تست کردیم عده ای را فرستادیم عراق آنها را نپذیرفت و از آنها دلار برای ویزای اضطراری مطالبه کرد.

مدیر حج و زیارت استان خوزستان خاطر نشان ساخت: سعی کردیم تمام خدمات لازم از اسکان موقت، استقبال، پذیرایی و موضوعات مربوط به این حرکت بزرگ را تدارک ببینیم امیدواریم شاهد رفت و برگشت راحت مردم به کربلا باشیم.

وی افزود:پیاده روی اربعین یک حرکت مردمی است که خود مردم شروع کرده اند و خود آنها هم این برنامه را مدیریت می کنند ماهم درکنار مردم هستیم به یک عنوان یک خوزستانی افتخار می کنم و از مردم استان تشکر می کنم که این حماسه حسینی را رقم می زنند و اربعین در کنار مردم شریف عراق و سایر نقاط دنیا این حرکت ارزشمند زیارت اربعین را انجام می دهند.

https://hoorkhabar.ir/442107کپی شد!
144
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.