سعید عبدولی: فقط مدال طلای آسیا را می‌خواهم

فرنگی‌کار المپیکی ایران می‌گوید که هیچ موقع در مسابقات مختلف زنگ تفریح نبوده و در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم تنها به مدال طلا فکر می‌کند.

سعید عبدولی اظهار کرد: برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی، تاکنون پنج اردو برگزار شده و خدا را شکر از وضعیت جسمانی‌ام راضی هستم. آقای بنا دستور داد در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم که البته حضور در این رقابت‌ها برای این است که کشتی‌گیران محک بخورند و از سوی آقای بنا شناخته شوند.

وی افزود: از آنجا که من هیچ موقع در مسابقات مختلف زنگ تفریح نبوده و نخواهم بود، تنها به مدال طلا و رفتن روی سکوی قهرمانی فکر می‌کنم.

عبدولی درباره تغییر وزن خود از ۷۱ به ۷۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: در مسابقات غیر رسمی در وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی می‌گیرم که البته به من دستور انجام این کار را داده‌اند و من نیز اجرا خواهم کرد. فکر می‌کنم دلیل این کار این باشد که کشتی‌گیران وزن ۷۵ کیلوگرم خیلی آماده نیستند. با این حال در مسابقات سطح بالا مثل جهانی و بازی‌های آسیایی و المپیک در ۷۱ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت.

این فرنگی‌کار خوزستانی در پاسخ به این پرسش که مشکل خروج از کشور او حل شده است یا خیر؟ بیان کرد: من مشکل سربازی دارم اما با کمک آقایان باران چشمه و کریمی توانستم از قانون قهرمانی استفاده کنم تا آنجا که اطلاع دارم تنها صدور کارت پایان خدمت باقی مانده و بیست و یکم که به اردو برگردیم، حتما پیگیری خواهم کرد که وضعیت به چه صورت است.

وی با ابراز رضایت از شرایط و امکانات اردوی تیم‌ملی نسبت به گذشته، تصریح کرد: یکسری کمبود امکانات وجود دارد اما باتوجه به اقداماتی که انجام گرفته، جای خوش بینی وجود دارد که پیشرفت خواهیم داشت. در واقع آقایان خادم و بنی تمیم با حضورشان به کشتی، رنگ دادند و به گونه‌ای رسیدگی می‌کنند که در خور شان کشتی است.

عبدولی افزود: از طرفی ما از گذشته مشکل برگزاری لیگ در کشتی فرنگی را داشته‌ایم که رسول خادم گفته این مشکل نیز برطرف می‌شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا کشتی‌گیران که جز کشتی گرفتن کار دیگری ندارند، بتوانند منبع درآمدی داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/4339کپی شد!
89
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.