عضویت رایگان دانش‌آموزان در کتابخانه‌های رامشیر

فرماندار رامشیر گفت: دانش‌آموزان در یک روز از هفته کتاب و کتابخوانی به صورت رایگان در کتابخانه‌ها عضو می‌شوند.

فرماندار رامشیر پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه نهضت مطالعه مفید شهرستان با اشاره به لزوم بسط و ترویج مطالعه بر نقش تمام ارگان‌های دخیل در امور فرهنگی و فراگیر کردن مطالعه به ویژه در میان نوجوانان تاکید کرد و اظهار داشت: با پیش‌رو بودن هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی برای جذب و عضویت گروه های مختلف سنی در کتابخانه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

سعید فیوضی با بیان اینکه کتابخانه‌های رامشیر از نظر فضای مطالعه و امکانات با کمبودی مواجه نیستند گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی و فرهنگسازی صورت بگیرد که حتی با پیشرفت علم و فناوری و وجود کتاب‌های الکترونیکی اقشار مختلف همچنان با کتاب ارتباطی نزدیک داشته باشند.

وی همچنین از عضویت رایگان دانش‌آموزان در یک روز از هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: در طول هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای سطح خلاقیت برای کودکان و برگزاری جشنواره‌های متعدد کتابخوانی در رامشیر برگزار خواهد شد.

همچنین حیدر حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر از کسب رتبه نخست استانی کتابخانه شهید مطهری رامشیر در سال جاری خبر داد و از همه دستگاهای مرتبط خواست تا همسو و همراه  با اداره کتابخانه‌ها در اعتلا و گسترش فرهنگ کتابخوانی گام بردارند.

هم‌اکنون سه کتابخانه شهید مطهری، شهید ستاری و امام علی(ع) در رامشیر فعالیت می‌کنند.

https://hoorkhabar.ir/433403کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.